וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהראל מעלים את מחיר היעד של פז ל-546 ש' וההמלצה נשארת על "משקל שוק"; "החברה פרסמה תוצאות טובות"

TheMarker

9.6.2009 / 16:31

ההמלצה לבז"ן נשארת על "משקל יתר", עם מחיר יעד של 1.7 שקל; "הרבעון הקרוב יהיה בעל מרווחים נמוכים יותר"



בהראל מעלים את מחיר היעד של חברת , מ-448 שקל ל-546 שקל. דיסקאונט של כ-11% מביא את האנליסטים להשאיר את ההמלצה על "משקל שוק". "החברה פרסמה תוצאות טובות לרבעון, בעיקר בזכות התוצאות המנוטרלות של מגזר הזיקוק", אומר ערן יונגר, אנליסט בהראל.



"פז אינה מפרסמת נתוני יעילות, תמהיל או כמות בתחום זה, אולם לזכות החברה נזקפת ההתייעלות התפעולית הקיימת וזו החדשה בדוגמת תחנת הקוגנרציה", אומר יונגר. לטענתו, במגזר הקמעונאות ומסחר פז מדווחת על מעבר תחנות נוספות להפעלה עצמית, ועלייה בהיקף המכירות בחנויות הנוחות.



יחד עם זאת, יונגר אומר כי החברה מפעילה בעצמה כ-87% מכלל התחנות, ולהערכתו, פוטנציאל הגידול בתחום זה מועט. עם זאת, בהראל סבורים כי קיים פוטנציאל רב בתחום חנויות הנוחות מחוץ לתחנות כבר בטווח הקצר, ובתחומי אנרגיה נוספים על בסיס בית הזיקוק כדוגמת חשמל, מים ואנרגיה סולארית, אולם לכך עוד חזון למועד.



את חברת ממשיכים לסקר בהראל ב"משקל יתר", במחיר יעד של 1.7 שקל. "תוצאות טובות ברבעון זה מעידות על התייעלות פנימית שמבצעת החברה, אך גם על השפעות חיצוניות שתרמו לרווחיות גבוהה", אומר יונגר. לטענתו, "כבר עתה מסתמן שהרבעון הקרוב יהיה בעל מרווחים נמוכים יותר, ולא יירשמו בו רווחי מלאי משמעותיים".



"אנו סבורים כי המשך ביצוע מהלכי התייעלות והפעלתו של הפצחן המתון, כבר במהלך הרבעון, מתירים מקום נוסף להמשך הצגת מרווח גבוה ממרווח הייחוס בטווח השנתיים הקרובות", אומר יונגר. בז"ן פרסמה כי דירקטוריון החברה אשרר את תקציב הקמת הפצחן המימני. להערכות האנליסטים, אשרור מחודש של עסקה זו מקרב את מימוש הפרויקט ועמידה בלוח הזמנים המתוכנן, ולהשגת רמת מרווחים גבוהה ממרווח הייחוס בטווח הארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully