וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון מחדש בערוץ הספורט; מחלקת החדשות ומחלקת השידורים יאוחדו ומונו סמנכ"לים חדשים

אופיר בר-זהר

9.6.2009 / 16:33

מספר עובדים יסיימו תפקידם בעקבות איחוד המחלקות



מינויים חדשים בערוץ הספורט. לאחר שסמנכ"ל התוכן של הערוץ, אייל אופנהיים, מונה למנהל ערוץ 8, החל השבוע ערוץ הספורט בהליך של ארגון מחדש. במסגרת המהלך התבצעו שורה של מינויים חדשים בהנהלת הערוץ. תומר תורג'מן, מנהל מחלקת השידורים, מונה לסמנכ"ל התוכן של ערוץ הספורט.



אמיר הוכפלד, סמנכ"ל הערוץ, והעורך הראשי של חדשות הספורט, מונה למנהל המחלקה המאוחדת של החדשות והשידורים בערוץ הספורט ויקבל מעתה לידיו, בנוסף לחדשות הספורט, את ניהול מחלקת השידורים, אשר אחראית על השידורים הישירים והפקות המקור.



לאור איחוד המחלקות, אילנית יצחקי, המפיקה של חדשות הספורט, מונתה למפיקה הראשית. גיל ברק, מונה למנהל תחום לוויינים ורכש, ברק ימשיך במקביל לתפקידו החדש לסקר את תחום הכדורסל, כפי שעשה עד עתה.



במסגרת השינויים יבוצע איחוד תפעולי בין מחלקת החדשות ומחלקת השידורים. את האיחוד יוביל מנהל מנהל מחלקת השידורים והחדשות, אמיר הוכפלד, יחד עם המפיקה הראשית החדשה, אילנית יצחקי, כפועל יוצא מכך יצומצמו גם מספר משרות במחלקה המאוחדת, ולפיכך מספר עובדים יסיימו את עבודתם כבר בשבועות הקרובים.



אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט: "אני מאחל הצלחה גדולה לתומר, אמיר ואילנית ואני שמח על התקדמותם בתוך הארגון. הם מהאנשים המוכשרים ביותר בשוק הטלוויזיה ואין לי ספק שהם יצליחו למלא את תפקידיהם החדשים בהצלחה מרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully