וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן דאבל יו טריידינג: רכשנו מרייפמן 9 מיליון מניות אמבלייז לפני כינוס נכסיו אך הן לא הועברו לנו

הילה רז

9.6.2009 / 16:47

לטענת דאבל יו טריידינג היא העבירה לחשבון נאמנות 3 מיליון דולר בעבור מניותיו של רייפמן



קרן דאבל יו טריידינג מניו יורק הגישה אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה כי בית המשפט יאפשר לה לרשום כ-9 מיליון מניות אמבלייז שרכשה יחד עם זאב שוורץ מאלי רייפמן, מייסד חברת ההחזקות אמבלייז, בינואר השנה.



לטענת דאבל יו טריידינג, המיוצגת על ידי עו"ד צבי וולפסון, היא העבירה לחשבון נאמנות 3 מיליון דולר בעבור מניותיו של רייפמן, ובין הצדדים נקבע כי סיום רישום העסקה ייעשה על ידי הנאמן בתום 60 ימים מיום חתימת ההסכם.



הקרן מציינת כי בתחילת פברואר השנה נמשכו מחשבון הנאמנות כ-3 מיליון דולר, כאשר 2.975 מיליון דולר נמשכו בעבור מימוש העסקה, ואילו 25 אלף דולר נלקחו על ידי עו"ד דורון אפיק, המייצג את רייפמן ושימש נאמן לביצוע ההסכם.



דאבל יו טריידינג טענה כי העסקה עם רייפמן הושלמה ולכן 9 מיליון מניות אמבלייז אמורות להימצא כעת בבעלותה, ואינן יכולות להיחשב בגדר נכסיו של רייפמן. הקרן מבקשת מבית המשפט שיאפשר לה להשלים את השלב הטכני של רישום המניות על שמה, שנמנע ממנה בשל צו שהוציא בית המשפט האוסר על ביצוע כל פעולה בנכסיו של רייפמן.



לפני כ-3 חודשים הוציא בית המשפט המחוזי בתל אביב צו כינוס נכסים לרייפמן, בעקבות הליכים משפטיים בהן פתחו שתי קרנות מימון זרות שטענו כי רייפמן חייב להן כ-39 מיליון שקל. לפי דו"ח שהגיש רייפמן עצמו עולה כי סך חובותיו עומד על כ-245 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully