וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה ב-2,500 שקל

איילה צורף

9.6.2009 / 17:26

נוחי דנקנר, אבי ניר, מודי כידון, יורם באומן, אבי צבי ויוסי ורשבסקי הם רק חלק מאנשי העסקים שייזכו לראות את הכוכבת מקרוב

אם ברשותכם 2,500 שקל מיותרים וחשבתם לרכוש כרטיסים למתחם ה-VIP של ההופעה של מדונה, כדאי שתדעו שילדכם יישבו נוחי דנקנר, שהחברה שבבעלותו, נטוויז'ן היא נותנת החסות הראשית למופע. כמו כן, תוכלו למצוא שם את שני מנכ"לי זכייניות ערוץ 2: אבי ניר, מנכ"ל קשת, ואבי צבי מנכ"ל רשת. בנוסף, תוכלו לראות בכיסא לידכם גם את הפרסומאים מודי כידון, מבעליו של גיתם, יורם באומן, בעליו של באומן-בר-ריבנאי, גיא ברעם, הבעלים של "ברעם פרסום קירות" ויוני סער, בעליה של חברת ההפקה וקידום המכירות פרומרקט.

מזירת האינטרנט יגיע למתחם ה-VIP גיא אליאב, מנכ"ל נענע-10, השייכת אף היא לנטוויז'ן. יחד אתם תהנו מארוחת ערב קלה, חניה קרובה ובעיקר תוכלו לצפות במדונה בישיבה במקומות מוגבהים.

אלו שלא הצליחו להשיג 2,500 שקל, אך עדיין רצו להיות קרובים למדונה, פיספסו את המכירה לרכישת כרטיסים ב-1,500 שקל. מי שכן הספיק, יזכה לעמוד ליד הבמה על הדשא ב"זירת הזהב". כרטיסי VIP ב-2,500 שקל למופע של מדונה עדיין אפשר להשיג (כרטיס רגיל עולה 490 שקל).

בין אלו שיעמדו על יד הבמה הם מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי יוסי לובטון ומשנה למנכ"ל רשת אילן טוביהו. את עולם הביטוח ייצג בזירה מוקי שניידמן, מנכ"ל ביטוח ישיר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully