וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת משקיעה בתוכנית הריאליטי פרויקט מסלול סכום של 2.2 מיליון דולר

אופיר בר-זהר

9.6.2009 / 18:08

מפיקת התוכנית: "אני לא בטוחה שהרשות השנייה תכיר בזה כסוגה עלית, אבל זה ללא ספק הוט קוטור"



זכיינית ערוץ 2, רשת, משקיעה 2.2 מיליון דולר בתוכנית הריאליטי החדשה פרויקט מסלול. מדובר בפורמט אמריקאי אשר משודר כיום ב-12 מדינות נוספות ובו מתחרים מעצבי אופנה בעיצוב בגדים, כאשר מדי פרק מודח אחד מהמשתתפים. התוכנית תעלה לאוויר ביום רביעי ה-17 ליוני, בהנחיית שירז טל ובהשתתפות אנשי האופנה ששון קדם, ויקטור בלאיש וגל אפל.



משנה למנכ"ל רשת, אילן טוביהו, הציג את התוכנית ואמר כי היו לא מעט דילמות אם לעשות תוכנית על אופנה בפריים טיים. טוביהו הסביר כי התוכנית מתאימה להלך הרוח המאפיין את רשת בחצי השנה האחרונה – בחירה בתוכנית נקיות וערכיות ללא חציית גבולות. לדבריו, "אנחנו מקפידים לשמור על גבולות הטעם הטוב. זה מאוד מפתה בריאליטי ללכת לכיוון השני ולהרוויח עוד כמה נקודות רייטינג".



נותני החסות לתוכנית הם קסטרו (נותנת חסות ראשית), קניון ארנה, חברת קרליין ורשת מלונות דן. טוביהו הציג חלק מהמהלכים השיווקיים שביניהם מיתוג חלונות הראווה של קסטרו בסמל פרויקט מסלול, הקמת פורטל סלולרי של קניון ארנה כאשר ניתן יהיה לקבל בפורטל הנחות לחנויות הקניון; מיתוג קניון ארנה; עיצוב תליונים ייעודיים; ערכות איפור קרליין במיתוג פרויקט מסלול, חלוקת שוברים לחברי מועדון קסטרו לצפייה בתוכנית בויאודי ועוד.



מנהל הפיתוח של רשת, אורן גזית, אמר כי "פרויקט מסלול הוא ריאליטי על כישרון ויצירה. לא צריך לקפוץ מהרים או לפתח אסטרטגיות. יש כאלה שיגידו שאנחנו מהמרים, אנחנו מעדיפים לראות בזה חדשנות". מפיקת התוכנית, ליסה שילוח מיולי אוגוסט הפקות, אמרה כי "אני לא בטוחה שהרשות השנייה תכיר בזה כסוגה עלית, אבל זה ללא ספק הוט קוטור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully