וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת גאון מוכרת את השליטה בגאון נכסים תמורת 33 מיליון שקל

יעל פולק

9.6.2009 / 22:36

בנוסף תקבל 3.1 מיליון שקל על מכירת השלד הבורסאי



קבוצת גאון הודיעה על מכירת השליטה בחברת הבת, גאון נכסים, אשר תימכר כשלד בורסאי לחברת זכרנקו תעשיות. בתמורה למכירת אחזקותיה בגאון נכסים (כ-72%), תקבל גאון אחזקות את חלקה היחסי משווי המזומנים שיהיו בקופת גאון נכסים עם השלמת העסקה (כ-45.5 מיליון שקל), אשר יסתכם בכ-33 מיליון שקל ובתוספת 3.1 מיליון שקל שתקבל גאון אחזקות בגין מכירת השלד הבורסאי.



על פי מתווה העסקה, תרכוש גאון אחזקות 2 נכסים שבבעלות גאון נכסים: 3 קומות משרדים בבית גאון, וכן נכס מניב בגרמניה, בתמורה כוללת של כ-14.5 מיליון שקל. בכך תהפוך גאון נכסים לשלד בורסאי עם כ-45.5 מיליון שקל מזומנים בקופה.



לפי הודעת גאון אחזקות, קיום העסקה מותנה, בין היתר, באישור האסיפה הכללית ובקבלת כל האישורים הנדרשים על פי דין. כזכור, בפברואר האחרון הודיעה גאון אחזקות על תהליך של ארגון מחדש בחברת גאון נכסים. גאון אחזקות פתחה בתהליך התייעלותעל מנת להיערך למשבר, במסגרתו עצרה השקעות חדשות בתחום הנדל"ן והעבירה את ניהול פעילות גאון נכסים להנהלת קבוצת גאון.



לדברי שי פרמינגר, מנכ"ל קבוצת גאון, "העסקה הנוכחית הינה נגזרת של אסטרטגיית הקבוצה למיקוד פעילותה ב-3 תחומי הפעילות של הכלכלה המסורתית, ולהגדלת פעילותה בהם. מכירת השליטה בגאון נכסים הינה השלב האחרון למיקוד פעילותה של גאון אחזקות בשלושה תחומים עיקריים: קמעונות וסחר, מים וקלינטק ושירותים פיננסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully