וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר וחזקיהו בוועדת הכספים: מדוע הדחנו את דנקנר

צבי זרחיה

9.6.2009 / 23:07

השניים קיימו הערב ישיבה סודית עם קבוצת ח"כים והסבירו מדוע הדיחו את דנקנר. הח"כים תמכו פה אחד במאבק הנגיד והמפקח על הבנקים בבנק הפועלים

נגיד בנק ישראל פרופ' סטנלי פישר, והמפקח על הבנקים רוני חזקיהו, קיימו הערב ישיבה סודית עם קבוצת ח"כים נבחרים מוועדת הכספים, שבה פירטו את דרישתם להדחתו של יו"ר בנק הפועלים דני דנקנר.

בפגישה, שנערכה בחדר צדדי הסמוך לאולם ועדת הכספים, סוכם שחברי הכנסת לא יפרטו את עמדת בנק ישראל. עם זאת, הח"כים אמרו פה אחד שהם מעניקים תמיכה גורפת לנגיד ולמפקח על הבנקים במאבקו מול בנק הפועלים.

בישיבה נכחו נציג מכל מפלגה: יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני (יהדות התורה), מרכז הקואליציה בוועדה ציון פיניאן (ליכוד), ח"כ אמנון כהן (ש"ס), ח"כ שלי יחימוביץ (עבודה), ח"כ חיים אורון (מרצ), ח"כ פאינה קירשנבאום (ישראל ביתנו), ח"כ שי חרמש וח"כ יעקב אדרי (קדימה).

הפגישה נערכה יממה לפני המועד שתוכנן לקיום דיון בהדחת דנקנר בוועדת הכספים. בבנק ישראל לא רצו שהדיון בעניין יהיה פתוח כדי לא לחשוף חלק גדול מהפרטים, אלא ביקשו שייערך דיון בדלתיים סגורות עם כמה מהח"כים. בעקבות הפגישה הסודית בוטל הדיון במליאת ועדת הכספים שנועד להיערך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully