וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי תל ברוך נגד רון חולדאי

גיא ליברמן

10.6.2009 / 7:30



>> מאבק נוצץ שכזה יכול להתרחש רק בצפון תל אביב. באחרונה הניח שליח בידיו של ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, מכתב התראה לפני תביעה. השולחת: עו"ד ענת בירן ממשרד יגנס-טויסטר-בירן בשם 16 תושבים משכונת תל ברוך והסביבה. הסיבה: התושבים טוענים כי חברת רם חן חניונים, המפעילה את חניון חוף תל ברוך, פועלת שלא כדין - ויש לפתוח את החניון לקהל הרחב. בעל השליטה ברם חניונים הוא ראובן גרוס - ואת ההיתר להפעלת החניון העניקה עיריית תל אביב.

"החניון פועל בניגוד לחוק, תוך 'סיפוחן' של דרכים ציבוריות, בניגוד לתוכניות החלות במקום וללא היתרי בנייה ורישיון עסק", נכתב. באחרונה הצטרפו לשולחי המכתב מאות מתושבי האזור, ובהם אודי פרידן, מבעלי משרד הפרסום ראובני-פרידן, איש הנדל"ן עופר היבלום, הדוגמניות ונשות העסקים שירז טל ושלי גפני, העיתונאית ליהיא לפיד והזמר אביב גפן.



"לא ייתכן שבחופים מסוימים הגישה היא חינם - ובתל ברוך גובים כסף", אומרת גפני. "אני אוהבת לבוא לחוף בסופי שבוע ולפעמים גם לפני העבודה, כי אני קרוב אליו. קורה לא אחת שאני נכנסת ויוצאת כמה פעמים, כי צריך להביא עוד משהו מהבית, ואז צריך לשלם שוב. זה יהיה מקומם אפילו יותר אם יתברר שהחניון לא חוקי"



מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "במקום פועל חניון ברישיון עסק מ-1993, לאחר שהושכר למפעיליו על ידי בעל הגוש הגדול (הקרקעות שסביב שדה דב - ג"ל). בכל מקרה, תשובתנו תימסר לאחר בדיקת הטענות המועלות במכתב".



מחברת רם חניונים לא נמסרה תגובה עד סגירת הגיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully