וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש רגולטורי

TheMarker

10.6.2009 / 7:30



ביום ראשון נפתח במלון הילטון בתל אביב הכנס הבינלאומי השנתי של יוסק"ו (iosco) - הארגון הבינלאומי של רשויות ניירות ערך. הכנס מוגדר על ידי רבים כ"פסגת דאבוס של הרגולטורים" - וחשיבותו השנה רבה במיוחד, מפני שהוא נערך בראשונה לאחר פרוץ המשבר הכלכלי העולמי. הוא יינעל מחר.

לכנס הגיעו כ-800 אורחים מ-70 מדינות. בין היתר ישתתפו בו יו"ר רשות ניירות ערך של ארה"ב (sec) מרי שפירו, יו"ר רשות השירותים הפיננסיים (fsa) בבריטניה לורד אדייר טרנר, יו"ר בית ההשקעות גולדמן סאקס לויד בלנקפיין, נגיד הבנק המרכזי של איטליה מריו דראגי, יו"ר פדרציית הבורסות העולמית ויליאם ברודסקי וראשי רשויות ניירות ערך של ברזיל, הודו והונג קונג. את הימים האחרונים בילו האורחים בישיבות שעסקו במשבר הכלכלי ובגופים ובמכשירים פיננסיים שאינם מפוקחים.



ביום ראשון בערב נערכה במלון הילטון קבלת פנים. בין הנואמים: יו"ר רשות ניירות ערך פרופ' זוהר גושן, יו"ר רשות ניירות ערך הניו זילנדית ג'יין דיפלוק והיו"ר הקודם של רשות ניירות ערך משה טרי.



ביום שני אירח בלנקפיין את לקוחות גולדמן סאקס ושותפיו במשרדי החברה בתל אביב. בין האורחים היו נוחי דנקנר ועפרה שטראוס ובין המארחים - מנכ"לית גולדמן סאקס בישראל אורית פרידמן. ביום שני בערב, לאחר הדיונים, יצאו האורחים לסיור ביפו שכלל ארוחת ערב בגן הפסגה בהשתתפות שר האוצר יובל שטייניץ. אתמול בערב ערכו האורחים סיור בתל אביב, שנחתם בטעימות יין ובארוחה. היום אמורים האורחים לצאת לסיור בירושלים.



המקום שבו תיערך הוועידה השנתית של יוסק"ו נבחר בהצבעה חשאית שעורכת ועידת ההנהלה של הארגון. ביוני 2006 הציגה רשות ניירות ערך בישראל את מועמדותה לארח את ועידת 2009 בתל אביב - וההצעה זכתה ברוב קולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully