וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל אישום נגד חשוד בשותפות בקרטל עקב גילו ומצב בריאותו

מאת הילה רז

10.6.2009 / 7:30

צבי זילברבוים וחברת ההגברה שלו הואשמו בעריכת הסדרים כובלים עם חברות הגברה נוספות. המשנה ליועמ"ש ביטלה את ההאשמות נגדו, אך הותירה את האישום נגד החברה על כנו



>> המנכ"ל והבעלים של חברת ההגברה י. את צ. זילברבוים, צבי זילברבוים, יימחק מכתב האישום שהוגש נגד חברות הגברה בחשד שקיימו קרטל חברות ההגברה ותאורה - כך החליטה באחרונה המשנה ליועץ המשפטי לממשלה.

לפני כחצי שנה הגישה רשות ההגבלים העסקיים לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום המפרט כיצד החברות בטי בם, קילים אלקטרוניקה, י. את צ. זילברבוים ונושאי משרה בהן ערכו לכאורה הסדרים כובלים. האישום נוגע בעיקר להסכם מ-2004, לפיו חילקו החברות ביניהן עבודות גדולות. בנוסף טוענת הרשות כי החברות נמנעו מלהתחרות על עבודות מסוימות.



בטי בם, לדוגמה, הסכימה עם זילברבוים שלא להתחרות על ביצוע עבודות ההגברה והתאורה במיסת האפיפיור ב-2000; קילים הסכימה עם בטי בם שלא להתחרות על השירותים באירוע פתיחת גני הבהאים ב-2001; והחברות תיאמו ביניהן מחירים שיוצעו בעבור ביצוע העבודות. האישום כולל גם הסדר כובל בנוגע לשירותי ההגברה והתאורה במופע המשותף של ריטה ורמי קליינשטיין.



לפני כמה חודשים פנה עו"ד אורן גלעדי המייצג את זילברבוים ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה כי זילברבוים, בן 75, יימחק מכתב האישום בשל בריאותו הרופפת, מחלה בה לקה וגילו המתקדם. המשנה ליועץ המשפטי לממשלה בעניינים פליליים, עו"ד רחל גוטליב, נענתה לבקשה והורתה על עיכוב ההליכים המשפטיים נגד זילברבוים. האישום נגד החברה שבראשה עמד, נותר על כנו. במכתב ששיגרה גוטליב לגלעדי היא מזהירה את זילברבוים כי אם יעבור עבירה דומה, יחודשו נגדו ההליכים בתיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully