וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל וורלד גרופ לא רוצה לנהל גם את החברה הבת

שרית מנחם

10.6.2009 / 7:30



>> עודד בנימין, מנכ"ל נפקו סטאר, התפטר אתמול מתפקידו. בהודעה ששיגרה החברה לבורסה נחשף מכתב ההתפטרות של בנימין: "פעילותם של חלק מחברי הדירקטוריון נעשית מתוך מערכת של שיקולים הזרים לטובת החברה, ויוצרת מצב שבו אני נאלץ לנסות ולפעול תוך שידי קשורות - עניין המקשה עלי להמשיך ולנהל החברה באופן יעיל".

ואולם בנימין מועסק גם כמנכ"ל וורלד גרופ קפיטל, המחזיקה ב-10% מנפקו סטאר. במכתבו אומר בנימין כי אינו יכול להמשיך ולכהן בשני התפקידים במקביל. "בה בשעה, התקופה הקרובה תחייב אותי כמנכ"ל וורלד גרופ להקדיש את מרב הזמן לטיפול בענייניה ובהליך הבראתה. פעילות העשויה אף להעלות טענות בדבר ניגוד עניינים אפשרי אם אמשיך לחבוש את שני הכובעים. להערכתי, וכל עוד היבטי השליטה בחברה הם כה מעורפלים, כפי שהם כיום, הנכון ביותר בעבור החברה יהיה למנות מנכ"ל קבוע ובלתי תלוי, ומתוקף תפקידי כדירקטור אפעל להביא למינוי כזה".



ההתפטרות של ימיני מצטרפת להתפטרותם של חמישה דירקטורים של החברה, מתוכם שלושה דירקטורים חיצונים. נפקו סטאר עוסקת בנדל"ן בישראל ובאנרגיה חלופית. בעלי השליטה בחברה הם דולינגר אבירם (35%), גולדשטיין השקעות (34%), וורלד גרופ קפיטל (10%). לפני כחודשיים ריכזה החברה התעניינות כשפרצה קטטה בין בעלי שליטה: אילן אופיר, מבעלי השליטה בוורלד גרופ המשקיעה בחברה, ואבירם דולינגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully