וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב פרי הדיח מתפקידו את מנכ"ל מגל מערכות, יואב שטרן

מאת שוקי שדה

10.6.2009 / 7:30

"בשל אופיו, גישתו ונקודות נוספות שאיני יכול להעלות על הכתב, שטרן אינו האיש המתאים לתפקיד", כתב פרי לאחד מבעלי השליטה



>> יואב שטרן, מנכ"ל חברת מגל מערכות המייצרת מערכות אבטחה ממוחשבות, לא ימשיך בתפקידו במה שנראה כמהלך הדחה - כך עולה ממכתב ששלח לפני כשבועיים יו"ר החברה, יעקב פרי, לנתי קירש, אחד מבעלי השליטה. שטרן מונה בפברואר 2009 למנכ"ל בפועל של מגל, לאחר שהמנכ"ל הוותיק, יזהר דקל, התפטר מתפקידו. מגל נסחרת בבורסות בתל אביב ובניו יורק.

בהודעה לבורסה שפירסמה החברה ב-3 ביוני, היא דיווחה על מינויו של איתן לבנה לנשיא ולמנכ"ל קבוע של החברה. לפני הצטרפותו למגל היה לבנה מנכ"ל ונשיא תדיראן טלקום, ומינויו ייכנס לתוקף ב-2 לאוגוסט. בהודעה לבורסה לא צוינו נסיבות עזיבתו של שטרן.



"לאחר מאבק ארוך הגעתי להחלטה שמגל צריכה לסיים את היחסים המקצועיים עם יואב שטרן", כתב פרי לקירש באי-מייל ב-24 למאי. "אין ספק שיואב הוא איש מאוד כישרוני וממוקד, שעזר לי לזעזע את מגל ולהתחיל שינוי שהיה נחוץ. עם זאת, בשל אופיו, האופן שבו הוא מטפל בדברים, הגישה שלו ונקודות רבות נוספות שאני לא יכול להעלות על הכתב, הוא לא האיש המתאים להתמנות למנכ"ל מגל".



עוד עולה מהמכתב כי על מגל עוברת תקופה לא קלה. "מלבד הבעיות היומיומיות של החברה, יש לנו כמה משברים עם לקוחות, ספקים ועובדים, ואנחנו צריכים להתמודד עם הבעיות האלה באופן מיידי", כתב פרי לקירש.



מקורות בתעשיות הביטחוניות מתחו השבוע ביקורת על כך שנסיבות עזיבתו של שטרן לא דווחו לבורסה. לדבריהם, "כולם מדברים על הדיווח של בנק הפועלים לבורסה בנושא מינוי המנכ"ל. גם כאן היתה בעיה עם הדיווח, ומי שעשה את זה הוא יו"ר בנק בישראל" (פרי מכהן גם כמנכ"ל בנק מזרחי-טפחות).



הדו"חות הכספיים של מגל לרבעון הרביעי של 2008 עדיין לא פורסמו, והחברה צפויה לדווח על תוצאות הרבעון ביולי 2009, יחד עם תוצאותיה ל-2008 כולה. עם זאת, החברה דיווחה כי תיאלץ לרשום מחיקה חד-פעמית של 21.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2008, בשל ביטול ההזמנה.



מחברת מגל נמסר בתגובה: "יואב שטרן עבר לשמש מנכ"ל בפועל של החברה עם התפטרותו של המנכ"ל הקודם. המינוי למנכ"ל בפועל של החברה הינו מינוי זמני בהגדרה. שטרן סייע רבות בחודשים האחרונים לקידום החברה, אך בשיקולים לקביעת מנכ"ל קבוע הוחלט למנות לתפקיד את איתן לבנה כנשיא ומנכ"ל החברה החדש, כפי שדווח כדין בהודעות החברה. מגל מתקדמת בהתאם לתוכנית האסטרטגית שהותוותה לחברה וממשיכה להציג הצלחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully