וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרסקות מטוס אייר פראנס עלולה להיות היקרה ביותר לחברות הביטוח מאז 2001

סוכנויות הידיעות

10.6.2009 / 9:21

חברות הביטוח יפצו מקורבים לנספים ב-174 אלף דולר לנוסע לפחות



התרסקות מטוס אייר פראנס בשבוע שעבר, אשר הביאה למותם של 228 בני אדם, עלולה להיות תאונת התעופה היקרה ביותר לחברות הביטוח מאז שנת 2001. כך דווח בסוכנות הידיעות בלומברג. חברות ביטוח, בהובלת axa, ישלמו פיצויים למשפחות ההורים ולחברת התעופה על אבדן המטוס.



משפחות ההרוגים זכאיות לקבל תשלום פיצויים של 150 אלף דולר לנוסע שהיה מקורב להם, ו-axa מוכנה להתחיל במשא ומתן לתשלומים נוספים. חברת הביטוח הודיעה למקורבי ההרוגים השבוע כי יוכלו לקבל עוד 24 אלף דולר לנוסע המקורב להם - הצעה לה מחויבת החברה לפי חוקי התעופה הבינלאומיים.



העלות לחברות הביטוח של אייר פראנס klm, ביניהם נמצאות אליאנץ ו-aig, תלויה בהערכות להכנסותיהם של הנוסעים ולתביעות רשלנות מצד משפחות הקורבנות. חברות הביטוח של איירבוס וקבלניות השירות עלולות גם להימצא בעלות אחריות לאסון אם ייקבע מדוע צנח המטוס מדגם a330-200 לאוקינוס האטלנטי.



חברות התעופה אחראיות לשלם לבנות הזוג, לילדים ובמקרים מסויימים להוריהם של קורבנות התרסקות מטוס. חברת התעופה עשויה לדרוש שיצרנית המטוס תהיה אחראית לחלק מתשלומי הפיצויים, לפי בלומברג. "כרגע אין מספיק מידע לגבי מה השתבש במטוס", אמר ג'סון דובון, דובר איירבוס. יצרנית המטוסים משתפת פעולה עם הממשלה בחקירת התרסקות המטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully