וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטריידר: משקיעי האופציות מעריכים שהמדדים בוול-סטריט ימשיכו לעלות גם היום

TheMarker

10.6.2009 / 12:05

לפי האנליסטים, רמת התמיכה בדולר נמצאת ב-3.89 שקל; בתקופה הקרובה נהיה עדים לתנודתיות גבוהה במחיר הנפט



אמש אישר משרד האוצר האמריקאי לבנקים לרכוש את חובותיהם בהיקף של 68 מיליארד דולר, ידיעה שדחפה את המדדים המובילים לעליות. נתוני מאקרו מעודדים שמגיעים הבוקר מאמתים את ההערכות המוקדמות להתאוששת כלכלית עוד השנה, ודוחפים את החוזים על המדדים המובילים בארה"ב כלפי מעלה.



בחברת איטריידר מוסרים כי 68.2% מהמשקיעים שלהם יצטיידו באופציות call, לקראת המשך עליות המדדים בוול סטריט היום.



שערו היציג של הדולר נקבע אתמול במחיר של 3.967 המשקף ירידה של כ-1%. הכלכלנים אומרים שכדי להבין את מערכת הכוחות הפועלים בזירת המסחר בימים האחרונים, מספיק להעיף מבט על שערו היציג של המטבע בימים שישי-שלישי, שאופיינו בתנודתיות קיצונית.



היחלשותו של הדולר אמש מיוחסת בעיקר למגמות המסחר של המטבע האמריקאי מול המטבעות העיקריים, והן להמלצת המכירה של בנק ההשקעות ברקליס קפיטל שהציב לדולר מחיר יעד נמוך משמעותית, ברמה של 3.78 שקל לדולר.



האנליסטים באיטריידר אומרים כי גרף המסחר בצמד המטבעות מראה כי נקודת התמיכה הקרובה נמצאת ברמה של 3.89 שקל, בזמן ששער ה-4 שקלים הפך מנקודת תמיכה פסיכולוגית לנקודת התנגדות. רוב לקוחות איטריידר פסימיים לגבי המשך התחזקות הדולר. 73% מהם מחזיקים בדעה שהשטר הירוק ימשיך להיחלש, לכיוון של 3.9 שקל ביממה הקרובה.



הנפט המשיך אמש לדהור צפונה, לאחר העלאת התחזיות לביקוש עולמי ב-2009 על ידי סוכנות האנרגיה האמריקאית. לראשונה מזה 7 חודשים, חצה אתמול מחיר הנפט הגולמי את רף ה-70 דולר ובסיומו של מסחר תנודתי חתם את היום במחיר של 70.01 דולר.



הבוקר נסחר הזהב השחור ברמה של 70.88 דולר לחבית, כשבין הגורמים שדוחפים אותו למעלה ניתן לציין את היחלשות הדולר ואת העליות החדות בשוקי המניות במזרח אסיה. האנליסטים באיטריידר מעריכים כי בתקופה הקרובה נהיה עדים לתנודתיות גבוהה במחיר הנפט.



המגמה המסתמנת ליממה הקרובה על ידי משקיעי איטריידר הינה המשך עלייה במובהקות גבוהה. על סמך העובדה ש-82.5% מהמשקיעים באיטריידר רכשו אופציות call ואופציות one touch על הנפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully