וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניפי סטארבקס בארה"ב חייבו מיליון לקוחות ששילמו באשראי בסכום כפול מהרכישה

סוכנויות הידיעות

10.6.2009 / 13:39

הטעות קרתה ב-22 ו-23 במאי; החברה החזירה מחצית מהסכום לכל הלקוחות עד ל-29 במאי



מיליון לקוחות סטארבקס בארה"ב וקנדה אשר שילמו על המוצרים שרכשו בכרטיס אשראי בין התאריכים 22 ו-23 במאי חויבו בטעות פעמיים. הקבלות שקיבלו הלקוחות היו על הסכום הנכון, אך החיוב הכפול נרשם בסוף אותו יום עסקים והופיע בתצהירי חשבונות האשראי של הלקוחות.



כאשר גילו מנהלי סטארבקס את דבר הטעות, הם זיכו את כרטיסי האשראי של מיליון הלקוחות בחצי מהסכום שחויב. כל הטעויות תוקנו עד ל-29 במאי, לדברי דוברת החברה טרינה סמית'.



"אנחנו מתנצלים מקרב לב על הבלבול שגרמנו ללקוחותינו", אמר סמית', והוסיפה: "בעולם של עסקות דיגיטליות, לקוחות רגילים לטעויות שכאלה".



סטארבקס סירבה לפרסם את סכום כלל החיובים ביום הטעות. בגלל שהענין נפתר בצורה מהירה כל כך, לפי סמית', "הכסף מעולם לא נרשם בספרים שלנו". סטארבקס סירבה לפרט אם היה מדובר בטעות אנוש או טעות טכנית, אבל הודיעה כי תיקנה את הבעיה.



סטארבקס, רשת בתי הקפה הגדולה בעולם, הודיעה בסוף אפריל על כך שרווחיה צנחו ב-77% ברבעון השני של שנת הכספים שלה, שהסתיים ב-29 במארס 2009 על רקע הירידה החדה בהוצאות הצרכנים. הרווח הנקי של סטארבקס הסתכם ב-25 מיליון דולר, לעומת 108.7 מיליון ברבעון המקביל בשנה שעברה. היקף המכירות של הרשת ירד ב-7.6% ל-2.33 מיליארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully