וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיפורקס: ההמלצה של ברקליס בתוספת אי הבהירות לגבי מדיניות בנק ישראל - מספקים סיבות למכור את הדולר

TheMarker

10.6.2009 / 16:30

לפי האנליסטים, אם אכן תירשם ירידה במלאי הנפט, הדבר יספק תמיכה להתייקרותן של החביות



נראה כי ההמלצה של ברקליס קפיטל למכור את הדולר, בתוספת אי הבהירות לגבי מהלכיו של בנק ישראל בנוגע להמשך מדיניות רכישות המט"ח, מספקים סיבות למרבית הסוחרים למכור את הדולר ולהעדיף על פניו את השקל. כך אומרים היום האנליסטים באיזיפורקס.



חולשתו הגלובלית של השטר הירוק לא פסחה אתמול גם על השקל. יממה לאחר שהצמד שב להיסחר סביב רמות של 4.00 שקלים, השקל צבר כוח והשער היציג ננעל אמש על רמה של 3.967. אתמול פרסם בנק ההשקעות ברקליס קפיטל המלצה למכירתו של הדולר אל מול השקל.



הדולר נחלש אתמול מול רוב המטבעות העיקריים. שר האוצר האמריקני אמר כי חלק מהבנקים הגדולים במדינה יכולים להחזיר את כספי הסיוע שקיבלו מהממשל, במסגרת תכנית ההבראה לשוק המקומי. באיזיפורקס טוענים כי האמירה של שר האוצר העלתה את מפלס האופטימיות בקרב הסוחרים ומרביתם בחרו למכור את השטר הירוק, שנחשב להגנתי ולכן אטרקטיבי יותר בעיתות של אי וודאות.



מחירי הזהב השחור הוסיפו לעלות אמש, ובלילה נסחרו סביב רמה של 69.40 דולר לחבית נפט. היום אמור להתפרסם נתון המלאים השבועי, והצפי מדבר על ירידה במלאי הנפט. לפי האנליסטים, אם אכן תירשם ירידה במלאי הנפט, הדבר יספק תמיכה להתייקרותן של החביות, בתוספת העובדה שהדולר נחלש אתמול מול מרבית המטבעות.



אתמול פורסם נתון המלאים הסיטונאיים בארצות הברית, שיצא מתחת לצפי המוקדם. גם הנתון הזה תרם אמש לכוחו של השטר הירוק. היום אמורים להתפרסם מדד מאזן הסחר וספר הבז', שאמור לתת אינדיקציה לגבי נפח הפעילות של הסקטורים השונים בכלכלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully