וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעה נוספת של מדונה תיערך בישראל ב-2 בספטמבר; הערכות: 20 אלף כרטיסים נמכרו למופע הראשון

איילה צורף

11.6.2009 / 8:47

מספר הכרטיסים למופע הראשון קטן מ-70 אלף ל-60 אלף; ארגוני עובדים מוכרים כרטיסים כרטיסים מוזלים למופעים



הופעה נוספת של מדונה תיערך ב-2 בספטמבר. המפיק שוקי וייס, יחד עם אנשי חברת האמרגנות של הזמרת, החליטו כי קצב מכירת הכרטיסים הגבוה לטענתם מצדיק קיומה של הופעה נוספת בישראל, יום לאחר ההופעה שאמורה להיות האחרונה של הזמרת בסיבוב הופעות זה.



וייס מסרב להסגיר את מספר הכרטיסים שנמכרו. מאידך, נמסר ממשרדו כי בניגוד לתוכנית הראשונית למכור 70 אלף כרטיסים למופע הראשון, שהיה אמור גם להיות היחיד בארץ, יימכרו לכל היותר 60 אלף כרטיסים למופע הראשון מתוך כוונה למכור 60 אלף כרטיסים נוספים למופע השני. על פי הערכות נמכרו כבר כ-20 אלף כרטיסים למופע הראשון.



נטוויז'ן החברה תהיה נותנת החסות היחידה גם של המופע השני ללא תוספת עלויות או שינוי במחיר החסות. קיומו של המופע השני, במידה שאכן יצליח וייס למכור את כל הכרטיסים, יוזיל משמעותית את עלויות ההפקה ביחס להכנסות, שכן חלק נכבד מעלויות ההפקה הן הטסת הבמה והצוות של מדונה, המונה 300 איש, וטונות רבות של ציוד.



המחירים של המופע השני, כך נמסר, יהיו זהים למחירי המופע הראשון: 490 שקל למי שאינו לקוח נטוויז'ן, 450 ללקוח החברה נותנת החסות הראשית, 1,500 שקל ל"זירת הזהב" - עמידה על הדשא בסמוך לבמה ו-2,500 שקל לכרטיס vip בישיבה מוגבהת עם חניה וארוחת ערב קלה.



מאידך, מבצעים למכירת כרטיסים של מדונה כבר החלו: ארגון חבר של אנשי הקבע מוכר כרטיס להופעה ב-400 שקל; כך גם הסתדרות המורים. ועדי עובדים שונים מוכרים כרטיסים ב-450 שקל לכרטיס.
ממשרדו של וייס נמסר כי כל כרטיסי זירת הזהב וכל כרטיסי ה-vip למופע הראשון נמכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully