וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בנוקיה ישראל מבטיח: אם נשתלט על אורנג' הדבר לא ישפיע על הקשרים עם סלקום ופלאפון

אמיתי זיו

11.6.2009 / 11:57

בכיר באחת מחברות הסלולר הביע חשש מפגיעה בשיתוף הפעולה עם נוקיה בעקבות רכישת פרטנר



נוקיה ישראל תפעל בהפרדה מבנית מלאה מפרטנר אם אכן תיסגר העסקה בה שאול אלוביץ', הבעלים של נוקיה ישראל, ירכוש את חברת פרטנר. כך מוסר לנו בכיר בקבוצת יורוקום. הבכיר אמר את הדברים בתגובה להערכה שהשמיע בכיר באחת מחברות הסלולר, כי אם תיסגר עסקת אלוביץ'-פרטנר הדבר יפגע בנתח השוק של נוקיה בפלאפון וסלקום.



הבכיר מחברת הסלולר ביסס את הקביעה על כך שהן סלקום והן פלאפון יחששו לתכנן מבצעי השקה עם מכשירי נוקיה, מחשש שהדבר יגיע למתחרה פרטנר דרך הבעלים המשותפים, ולכן אולי יעדיפו החברות הללו להשיק מבצעים עם סמסונג, סוני-אריקסון וכדומה. ההתבטאות הזו מצביעה על חשש בקרב חברות הסלולר המתחרות מהעסקה המתרקמת לרכישת פרטנר.



הבכיר ביורוקום התייחס בביטול להערכה זו והסביר שנוקיה ישראל תדע להציב "חומות סיניות" ולפעול בהפרדה מבנית מלאה אם אכן ירכוש אלוביץ' את פרטנר. הוא הזכיר כי בעבר אלוביץ' כבר היה באחזקה משמעותית בפרטנר (16%) ולא היו שום בעיות ביחסים או במכירות של נוקיה למפעילות.



אלוביץ' פתח באחרונה במו"מ לרכישת פרטנר. עמיקם כהן מייצג את בעלי השליטה הנוכחיים בפרטנר, תאגיד האצ'יסון מסין. אלוביץ' כבר קיבל אישור למו"מ הזה עם חברת נוקיה העולמית. עוד מתחרה לרכישת פרטנר היא חברת הפריוויט אקוויטי פימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully