וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיפורקס: מחיר הנפט נסק לרמה של 71.3 דולר לחבית - הרמה הגבוהה ביותר מאז תחילת השנה

TheMarker

11.6.2009 / 12:20

הדולר נסחר אתמול במגמה מעורבת מול מרבית המטבעות העיקריים; ירידות השערים בניו יורק חיזקו את הדולר



מחירי הזהב השחור נסקו אתמול, לרמה של 71.30 דולר לחבית נפט. באיזיפורקס מציינים כי נתון המלאים השבועי שפורסם אמש, הצביע על ירידה במלאי החביות כתוצאה מעודף ביקוש לנפט. הדבר גרם להתייקרות מחירי חביות הנפט, לרמתם הגבוהה מאז תחילת השנה.



הדולר נסחר אתמול במגמה מעורבת מול מרבית המטבעות העיקריים. אמש פורסם נתון מאזן הסחר האמריקאי מתחת לצפי המוקדם, דבר שהחליש את השטר הירוק, אומרים באיזיפורקס. אולם, ירידות השערים בבורסות ניו יורק דווקא חיזקו את המטבע האמריקאי, לאור העובדה שמרבית הסוחרים העדיפו לעבור לאפיק השקעה הגנתי יותר, בדמותו של השטר הירוק.



אתמול פורסם גם ספר הבז', שמצביע על תמונת מצב של הכלכלה בארצות הברית. הספר חשף תמונה לא מעודדת במיוחד על הכלכלה האמריקאית, וחשף כי מחנק האשראי בשוק מתהדק והשכר הממוצע במשק נשחק.



האנליסטים מציינים כי פרסום זה הגביר את ירידות השערים בוול סטריט, וחיזק את הדולר. היום אמורים להתפרסם נתוני המכירות הקמעונאיות, ונתוני התעסוקה השבועיים במדינה.



הדולר נחלש אתמול מול השקל, לאור המשך הערכות כי נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, יאלץ להפסיק את רכישות המט"ח היומיות. גם התבטאויותיו של פישר בדבר החששות המתגברים מאינפלציה מקומית, שתחייב בעתיד העלאת ריבית על השקל, תרמו להתחזקות השקל. השער היציג ננעל אתמול על רמה של 3.914.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully