וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטריידר: סוחרי האופציות מעריכים - שער הדולר ומחירי הנפט יעלו היום

TheMarker

11.6.2009 / 13:10

לפי האנליסטים, רוב המשקיעים שהצטיידו במניות במהלך גל העליות האחרון, לא ימהרו להגדיל פוזיציה בנקודה הנוכחית של השוק



מניתוח התפלגות סוחרי האופציות בחברת איטריידר, עולה כי שער הדולר צפוי להתחזק היום. גם בזירת המסחר בסחורות ניכר כי הנפט צפוי לעלות היום. עוד מעריכים באיטריידר, כי רוב המשקיעים שהצטיידו במניות במהלך גל העליות האחרון, יבחנו כעת לאן הרוח נושבת ולא ימהרו להגדיל פוזיציה בנקודה הנוכחית של השוק.



מניתוח ההשקעות של סוחרי איטריידר הבוקר, עולה כי מרבית המשקיעים צופים שהדולר יתקן היום ויעלה מרמתו הנוכחית, בהתבסס על כך ש-73.4% מהסוחרים כבר רכשו הבוקר אופציות call על הדולר-שקל.



הדולר נסגר אתמול ברמה של 3.914 שקל, מחיר שמשקף ירידה של 1.3%. הצהרת הבנק המרכזי של רוסיה על כוונתו להפנות השקעות מהאג"ח האמריקאי לאג"ח של קרן המטבע הבינלאומית, בשילוב עם החולשה בהנפקת האג"ח האמריקאי, תרמו להמשך ירידת הדולר מול המטבעות המובילים בעולם. שער היורו-דולר התחזק אף הוא, ונסגר ברמה של 1.4102.



העליות האחרונות במחיר הנפט בשילוב הכישלון בהנפקת אג"ח אמריקאי ל-10 שנים, מאוששים את חששות המשקיעים מהתפרצות אינפלציונית כתוצאה מעליית מחירי סחורות. פריצת מחסום ה-70 דולר לחבית נפט מחזקת את הציפייה להמשך מגמת העלייה גם בקרב משקיעי איטריידר, כש-86.7% מתוכם רכשו הבוקר אופציות call על הנפט.



מחיר הנפט ממשיך לעלות כתוצאה מהמחסור המפתיע בעתודות המלאי בארה"ב, ומגל הירידות האחרון בשער הדולר. בשיאו היומי נסחר אתמול הנפט במחיר של 71.79 דולר לחבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully