וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה הכללית בארה"ב דרשה מבנקים להקפיא כספי זכיות של תושביה באתרי פוקר

ניו יורק טיימס

11.6.2009 / 16:13

הזכיות המוקפאות נאמדות ב-33 מ' ד' לפחות ושייכות ל-27 אלף שחקנים שהשתמשו ב-4 אתרים מחוץ למדינה



כמו כדי לפתוח חזית חדשה במלחמה של ממשלת ארה"ב מול תעשיית ההימורים המקוונים, ביקשה התביעה הכללית בארה"ב ממארבעה בנקים להקפיא עשרות מיליוני דולרים בזכיות של תושבים אמריקאים ששיחקו פוקר באינטרנט.



הזכיות המוקפאות נאמדות ב-33 מיליון דולר לפחות, והן שייכות ל-27 אלף שחקנים שהשתמשו בארבעה אתרי הימורים חוץ גבוליים, ביניהם pokerstars.com ו-fulltiltpoker.com, לפי ג'ון פאפאס, מנכ"ל ברית שחקני הפוקר – קבוצה המגנה על זכויות המשחקים פוקר באינטרנט.



לטענת פאפאס, התביעה בארה"ב ביקשה במהלך השבועיים האחרונים מסיטיבנק, ולס פארגו ושני בנקים נוספים להקפיא את הכספים בחשבונות השייכים לשתי חברות - אלייד סיסטמס וקאונטס סרביסס - המעבדות את התשלומים עבור הזוכים באתרים.



הקבוצה גילתה את ההתערבות הממשלתית לאחר שצ'קים שקיבלו הזוכים מהחברות חזרו, לפי פאפאס. לדבריו, אתרי הפוקר התחייבו לשלם לזוכים את מה שמגיע להם.



דובר מטעם התובע הראשי במחוז הדרומי של ניו יורק, אשר הגיש את הבקשה לבנקים, סירב להגיב. סטיבן כהן, דובר סיטי בנק, אישר כי הבנק קיבל דרישה להקפאת הכספים. ולס פרגו טען כי הוא משתף פעולה עם בקשת התביעה להקפיא את הכספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully