וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג A חיובי יציב לאג"ח שיונפקו על ידי איירפורט סיטי; "הפעילות בנדל"ן מניב בישראל מאופיינת בהכנסות יציבות"

TheMarker

11.6.2009 / 17:00

ב-S&P מעלות אישרו גם דירוג A חיובי יציב לאג"ח מסדרה א' שהונפקו על ידי איירפורט ולאג"ח שהונפקו על ידי חברת הבת - נצבא



s&p מעלות הודיעה על הענקת דירוג a חיובי יציב לאג"ח שיונפקו על ידי חברת איירפורט סיטי, בהיקף של עד 300 מיליון שקל, באמצעות הרחבת סדרה א' או סדרות אג"ח חדשות. בנוסף לכך, s&p מעלות הודיעה על אישור דירוג a חיובי יציב לאג"ח מסדרה א', שהונפקו על ידי החברה.



בחברת הדירוג הודיעו גם על אישור דירוג a חיובי יציב לאג"ח שהונפקו על ידי חברת הבת - (סדרות ג' ואג"ח פרטיות מפעלי תחנות). "דירוג האג"ח שהונפקו על ידי איירפורט וחברת הבת נצבא מושפע לחיוב מריכוז מרבית פעילותה של הקבוצה בנדל"ן מניב בישראל, המאופיין בהכנסות יציבות מדמי שכירות", אומרים האנליסטים.



עוד אומרים ב-s&p מעלות כי "הדירוג מושפע לחיוב מהשליטה בנצבא, אשר לאחר רכישתה הפכה לאחת מקבוצות הנדל"ן המניב הגדולות בישראל, עם הכנסות שכירות שנתיות בהיקף של כ-450 מיליון שקל". האנליסטים מציינים כי תיק הנכסים של הקבוצה מאופיין בפיזור רחב של נכסים, במיקומם רבים במרכזי ערים, במח"מ חוזי שכירות ארוך יחסית ובפיזור הייעודים בנכסי החברה, הכולל מרכזים מסחריים, משרדים, לוגיסטיקה ותחבורה.



להערכת האנליסטים, היקף הכנסות החברה גבוה ביחס לחברות הנדל"ן המניב הפועלות בישראל. כמו כן, הדירוג מושפע לחיוב מבעלות הקבוצה על היקף משמעותי של נכסים תחבורתיים המושכרים לאגד ולמפעילי תחבורה ציבורית אחרים, המניבים כ-20% מהכנסות הקבוצה וכ-30% מהכנסות נצבא.



"בבחינת המקורות והשימושים של החברה לשנתיים הקרובות, נראה כי לקבוצה עודף מקורות על שימושים המאפשר לה לפעול על פי התוכנית העסקית שלה", אומרים האנליסטים. "תחזית הדירוג היציבה משקפת את יציבות התזרים הנובעת מפעילותה השוטפת של הקבוצה, ונסמכת גם על אופן ייזום הפרויקטים המאופיין בהשכרה מראש של רוב השטחים", טוענים ב-s&p מעלות.



כמו כן, האנליסטים אומרים כי תחזית הדירוג נסמכת על שמירה על רמת מינוף ויחסי כיסוי דומים ואף שיפור בהם, לאחר השלמת פרויקט איירפורט סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully