וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הטרדת עובדים: AIG מחקה הלוגו מתגי זיהוי של עובדים וכרטיסי אשראי עסקיים

סוכנויות הידיעות

11.6.2009 / 20:04

עובדי חברת הביטוח הוטרדו במסעדות הסמוכות למטה החברה בניו יורק; תגי הזיהוי החדשים נושאים רק ציור של גלובוס



חברת הביטוח aig, אשר חולצה על ידי הממשל האמריקאי לאחר שהגיעה אל סף פשיטת רגל, הסירה את הלוגו שלה מהתגים שעונדים עובדיה ומכרטיסי אשראי עסקיים שניתנים להם, לאחר שכמה עובדים סבלו מהטרדות, דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.



כמה מעובדי aig הוטרדו במסעדות הסמוכות למטה החברה ברחוב פיין 70, לאחר שענדו תגים של החברה או השתמשו בכרטיסי אשראי שלה. תגי זיהוי וכרטיסי אשראי חדשים חולקו בחודש שעבר לעובדי החברה בניו יורק, הוסיפו המקורות. העובדים לא הורשו לשמור את התגים הישנים, שעליהם מתנוסס הלוגו של aig. תגי הזיהוי החדשים נושאים עליהם רק ציור של גלובוס.



בחודש מארס, המליצה aig לעובדיה להסתיר את תגי העובד בעת שהם יוצאים למקומות ציבוריים ולנסות להימנע מאזכור שם החברה, כך לפי תזכיר פנימי שפירסמה. מנכ"ל aig, אדוארד לידי, אמר בדיון בקונגרס בחודש מארס כי עובדים של החברה קיבלו איומים על חייהם, בעקבות הדיווחים על כך שעובדי החטיבה שכמעט הביאה לקריסת aig קיבלו בונוסים של 165 מיליון דולר באותו חודש.



aig, לשעבר חברת הביטוח הגדולה בעולם, נמצאת בתהליך של מכירת נכסים וחטיבות לאחר שהממשל בארה"ב נאלץ להזרים סיוע לענקית הביטוח לא פחות מארבע פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully