וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיולי אוכל מסביב לעולם

TheMarker

12.6.2009 / 7:17



>> הפופולריות של סדנאות הבישול בישראל ובעולם הביאה לפריחתה של תעשייה שלמה המספקת סדנאות לחובבים עם שפים ידועים במחירים נוחים. אפשר לשלב סדנאות אלה במסגרת חופשה קצרה או ארוכה. חלק מסוכנויות הנסיעות בישראל תופרות טיולי אוכל של הכל כלול עם סדנת בישול, ושפים ישראלים מציעים טיולים המשלבים סדנאות בישול - הכל בהתאם ליעד. הנה כמה הצעות:

טוסקנה: 1. טיול של שבוע הכולל לינה בארמון משוחזר כמה קילומטרים מפירנצה, ארבעה קורסי בישול בהדרכת השף שלום שטרית, המארגן את הטיול, ושפית מקומית. הטיול כולל ביקור במחלבה לייצור פרמז'ן ובבית ייצור של חומץ בלסמי וסיור בהדרכת חוואים מקומיים כדי למצוא פטריות כמהין.



מחיר: 1,850 יורו לאדם בחדר זוגי.



2. טיולים קולינריים בני שבוע בטוסקנה הכוללים שבעה לילות בווילה אותנטית, שלוש סדנאות המועברות על ידי שפים מקומיים, סדנת אפייה בהרים, מופע בכנסייה בפירנצה, טיול וביקור בחוות גבינות.



מחיר: 1,200-1,400 יורו לאדם, לא כולל טיסות (חברת טוסקנה מיה).



3. שני לילות בווילה קמפסטרי שבטוסקנה שמקורה במאה ה-13, ארוחת ערב של ארבע מנות במסעדת הווילה וקורס בישול עם השף בבוקרו של היום השני, להכנת פסטה ביתית, רטבים לפסטה וטעימות. החבילה כוללת טיסות ושלושה ימים עם רכב שכור.



מחיר: 879 יורו לאדם (חברת שלי טורס).



פירנצה: חבילה של שלושה לילות במלון וילה קרלוטה שבפירנצה (ארבעה כוכבים) וסדנה להכנת פסטה בעבודת יד על פי מסורת איטלקית עתיקה בהדרכתו של שף איטלקי. מכינים שלושה סוגים שונים של פסטה עם שלושה רטבים שונים וקינוח טיפוסי איטלקי. משך הסדנה: שלוש שעות.



מחיר: שלושה לילות כולל ארוחת בוקר: החל ב-1,728 שקל לזוג; סדנה להכנת פסטה: החל ב-290 שקל לאדם (אלדין טרוול).



פאריס: שלושה לילות במלון אסטון לא רחוק מהאופרה בפאריס (שלושה כוכבים), וסדנה להכנת קינוחים צרפתיים במונמרט על ידי שף צמרת שעבד במטבחים של ג'ואל רובושון ואלן דוכס. השתתפות פעילה של המשתתפים. משך הסדנה: שעתיים וחצי.



מחיר: שלושה לילות כולל ארוחת בוקר: החל ב-1,575 שקל לזוג; סדנת הקינוחים החל ב-580 שקל לאדם (אלדין טרוול).



תאילנד: קורס בישול הנמשך כארבע שעות ומלמד את עקרונות הבישול התאילנדי עם ארוחת צהריים בבאיפאי שבתאילנד. הלינה במלון baiyoke suite שבבנגקוק הממוקם בלב רובע הקניות.



מחיר: שלושה לילות כולל ארוחת בוקר לזוג החל ב-672 שקל; קורס בישול תאילנדי החל ב-225 שקל לאדם (אלדין טרוול).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully