וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיס פתוח

רינה רוזנברג

12.6.2009 / 7:17

כיס פתוח




אילן בז'ה, מנכ"ל רשת האופנה tagwoman



קנייה משתלמת: "הדירה ברחוב מיכ"ל. דירה של ?פעם' עם מרפסת - גזוזוטרה אמיתית, ממוקמת ברחוב הכי תל אביבי שיש. הדירה נקנתה לפני שנתיים, נהרסה כליל ועוצבה מחדש על ידי האדריכל יואב לביא, שהשאיר חלקים וקירות חשופים, חלונות תל-אביביים ישנים ושילב אותם עם חלוקה מודרנית בפנים הדירה. הבית פתוח לחברים הרבים שפוקדים את תל אביב, בלוקיישן ברחוב שקט עם ציוץ ציפורים, שתי דקות מדיזנגוף סנטר ומהצד השני הבימה".



קנייה מיותרת: "פריטים זהים בצבעים שונים. אני מתלהב מאחד מהם ומרוב ההתלהבות לוקח צבע נוסף. תמיד הצבע השני נשאר בארון ולאחר שנה אני מחלק לחברים שנהנים מההפקר".



החנות הכי הכי: "חנות הרהיטים בניו יורק, abc, שהיא בשבילי כמו בילוי בלונה פארק. כל רהיט, כל אזור בה וכל קומה מרגשים אותי כמו ילד שרואה את הגלגל הענק. אפשר לבלות שם יום שלם. הסטיילינג של שילובי הרהיטים, הריפודים והנברשות עוצר נשימה".



חוויית הקנייה הכי טובה: "אני אוהב לקנות מתנות בסבון של פעם. זו חנות שמזכירה לי מעדנייה של דברים טובים, כמו המעדניות של פעם. כשאני נכנס לשם אני רוצה לקנות את כל החנות. אין הרבה רשתות כאלה בישראל.



מוצר שלא היית מוותר עליו: "נעלי ספורט/סניקרס. קשה לתפוס אותי בלעדיהם, ויש לי הרבה כאלה. גם טריפל מדיה של אינטרנט, נייד, טלוויזיה - אני מחובר לכולם ומעודכן כמעט תמיד".



טיפ צרכני: "לרכוש מוצרים שלא מחליפים כשנגמרת העונה ולשלב עם מוצרים עכשוויים כמו חליפה שחורה בת שלושה פריטים כגון: מכנס או חצאית, ג'קט או ווסט, לשלב עם חולצה אופנתית ועונתית. או ספה בגווני קרם או חאקי - לשלב עם כריות רקומות צבעוניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully