וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת החברתית מייספייס מתכננת פיטורים המוניים - כרבע מעובדיה

רויטרס

12.6.2009 / 13:51

החברה נפגעה מהירידה בהכנסות מפרסום ומהתגברות התחרות מצד פייסבוק וטוויטר



הרשת החברתית מייספייס, שנמצאת בבעלות ניוז קורפ, סירבה להגיב לידיעה שפורסמה השבוע לפיה מתכננת החברה גל פיטורים מאסיווי, במסגרתו היא תפטר כ-25% או יותר מעובדי החברה. החברה מתכננת לפטר עד 500 איש מתוך 1,600 עובדי החברה, כך דיווח הבלוג טק קראנץ' ביום רביעי, בניסיון להפחית עלויות על רקע התחרות מצד היריבה פייסבוק.



מייספייס היא חלק מחטיבת המדיה האינטראקטיווית של פוקס. בחודש שעבר פוטר מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה, כריס דהוולף. "בדומה לכל חברה עם מנהיגות חדשה, פוקס אינטראקטיב מדיה בוחנת כל היבט של הפעילויות, הביצועים והמבנה שלה", הודיעה דוברת מייספייס. "אין זה סוד שאנו מחפשים דרכים לשפר את המוצרים שלנו, להגדיל את נפח הנכסים הדיגיטליים שלנו ולחזק את מצבה הפיננסי של החברה", נאמר בהודעה.



ניוז קורפ רכשה את חברת האם של מייספייס ב-580 מיליון דולר ב-2005, במה שתואר על ידי אנליסטים ומומחי מדיה כצעד מבריק מצד רופרט מרדוק להעשיר את תיק המוצרים הדיגיטלי של החברה.



מאז, ירדו ההכנסות מפרסום ופייסבוק וטוויטר עקפו את מייספייס מבחינת באזז ופופולריות בעולם הטכנולוגיה והמדיה.



עסקת פרסום וחיפוש עם גוגל תפקע ביולי 2010, ולא ברור אם שני הצדדים יחדשו אותה. מייספייס זוכה להכנסות של 300 מיליון דולר בשנה מעסקה זאת, ומרבית האנליסטים סבורים כי גוגל לא תחדש את העסקה בתנאים דומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully