וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף העידן האנלוגי: ארה"ב עוברת היום לשידורי טלוויזיה דיגיטליים; 2.2 מיליון בתים עדיין לא ערוכים

סוכנויות הידיעות

12.6.2009 / 17:32

הממשל השקיע יותר מ-2 מיליארד דולר במהלך, אשר מסמן את סופם של שישה עשורים של טכנולוגיה אנלוגית



מסכי הטלוויזיה ביותר מ-2 מיליון משקי בית ברחבי ארה"ב יוחשכו היום, לאחר שתחנות ורשתות הטלוויזיה יפסידו את שידוריהן האנלוגיים - צעד אשר יסמן את השלמת המעבר לשידורים דיגיטליים ואת סיומו את עידן בן שישה עשורים של טכנולוגיה אנלוגית.



הממשל האמריקאי השקיע יותר מ-2 מיליארד דולר על המעבר, בין השאר על ידי חלוקת תלושים בסך 40 דולר לכל משק בית, לכיסוי מרבית עלויות המעבר. עם זאת, לפי נתוני נציבות התקשורת הפדרלית (fcc) עדיין נותרו 2.2 מיליון משקי בית שאינם ערוכים למעבר. חברת המידרוג נילסן העריכה בתחילת השבוע כי מספר הבתים שינם ערוכים הוא 2.8 מיליון, או 2.5% משוק הטלוויזיה.



ארגוני סיוע לקשישים ולמשקי בית בעלי הכנסות נמוכות האשימו את הממשל כי המעבר המזורז לעידן הדיגיטלי עלול להותיר מאחור רבים. המעבר לשידורים דיגיטליים, אשר תוכנן במקור ל-17 בפברואר, נדחה ברגע האחרון על ידי הנשיא ברק אובמה כדי לאפשר למשקי בית רבים יותר להיערך למעבר.



למעלה מ-600 תחנות טלוויזיה - שליש מהתחנות בארה"ב - כבר הפסיקו את שידוריהן האנלוגיים. שאר התחנות, בהן רשתות טלוויזיה מובילות דוגמת abc, cbs, פוקס ו-nbc, יפסידו את שידוריהן האנלוגיים היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully