וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנויות אי.פי תפיץ ידיעותיהן של ארבע סוכנויות ללא מטרות רווח המתמקדות בעיתונות חוקרת

ניו יורק טיימס

14.6.2009 / 10:11

הרחבת מקורות המידע של אי.פי מיטיב עם העיתונים שקיצצו בצוות העובדים שלהם ומשקיעים פחות בעיתונות חוקרת



סוכנות הידיעות אי.פי תפיץ ידיעותיהן של ארבע סוכנויות חדשות ללא מטרות רווח, המתמקדות בעיתונות חוקרת. הפצת הידיעות של אותן סוכנויות חדשות באי.פי תגדיל בצורה ניכרת את קהל הקוראים של הסוכנויות.



החל מ-1 ביולי תפיץ אי.פי ידיעותיהן של סנטר פור פאבליק אינטגריטי, דה אינווסטיגייטיב ריפורטינג וורקשופ, סנטר פור אינווסטיגייטיב ריפורטינג ופרו-פאבליקה ל-1,500 העיתונים האמריקאים המפרסמים ידיעות של סוכנות הידיעות.



אי.פי דיווחה כי הפצת ידיעותיהן של הסוכנויות החדשות היא במסגרת ניסיונית לתקופה של שישה חודשים. אם שיתוף הפעולה יוכתר כמוצלח, ציינה אי.פי כי ייתכן שתפיץ ידיעותיהם של סוכנויות נוספות ללא מטרות רווח.



הרחבת מקורות המידע של אי.פי מיטיב עם העיתונים, שנאלצו לקצץ בצוות העובדים שלהם ולהשקיע פחות זמן בעיתונות חוקרת בשל המצב הכלכלי. כאשר כמעט שאין כתבים אשר יכסו את האירועים היום-יומיים, משקיעים העיתונים פחות משאבים בעיתונות חוקרת.



סוכנויות הידיעות ללא מטרות רווח בארה"ב העוסקות העיתונות חוקרת גדלו במספר ובנפח, במימון קרנות ונותני חסות עשירים. אותן סוכנויות מציעות שירותיהן לעיתונים, מגזינים, רשתות טלוויזיה, תוכניות רדיו ואתרי אינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully