וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליסטים: להמשיך ולהיות שמרנים בחשיפה למניות, עם לא יותר מ-10% בתיק הסולידי ו-25% באפיק הספקולטיבי

TheMarker

14.6.2009 / 10:22

בבנק אגוד ממליצים להיצמד לסקטורים הדפנסיביים, מניות Large Cap, או עם תשואת דיבידנד גבוהה; לקוחות ספקולטיביים יכולים להשקיע במניות טכנולוגיה גדולות



"לצד האופטימיות הזהירה שמתפתחת לאחרונה ועליות השערים בחודשים האחרונים, עולה גם אי הוודאות באשר להמשך המומנטום בשוק", אומרים בבנק אגוד. האנליסטים מעדיפים להמשיך ולהיות שמרנים בחשיפה למניות, עם לא יותר מ-10% בתיק הסולידי ו-25% באפיק הספקולטיבי.



לטענת האנליסטים, מבין הסקטורים המומלצים, האנליסטים ממליצים להיצמד לסקטורים הדפנסיביים כדוגמת הבריאות, מניות large cap, או מניות עם תשואת דיבידנד גבוהה. לקוחות ספקולטיביים יכולים גם להשקיע במניות טכנולוגיה גדולות, אומרים בבנק אגוד.



עוד אומרים האנליסטים, כי סקטור הסחורות מסוכן יחסית, אך ניתן להיות בו בחשיפה של עד 5% מהתיק, בעיקר בתת ענפי המתכות והחקלאות. בשוק המקומי המחירים יחסית מלאים, אך האנליסטים ממשיכים להמליץ על איסוף סלקטיבי של מניות הנסחרות נמוך בפער משמעותי ממחירן הכלכלי, על פי רשימה מומלצת של הבנק.



בשבוע שעבר נמשכה המגמה של עליות השערים בעולם, אם כי בתחילת השבוע בארץ, העליות התחלפו לירידות בחלק מן המדדים. העלייה בשוקי העולם תודלקה לאחר שמשרד האוצר האמריקני אישר ל-10 בנקים להשיב את כספי הסיוע שקיבלו מהממשל, והמשך הראלי במחירי הסחורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully