וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש של אברמוביץ': יאכטה ב-355 מיליון ד'

סוכניות הידיעות

14.6.2009 / 12:02

האוליגרך רכש את היאכטה הגדולה בעולם: כוללת חדרים ל-24 אורחים ול-70 אנשי צוות. מחזיק ב-3 יאכטות נוספות

ביום שישי האחרון השיקה חברת Blohm & Voss בעיר המבורג את הרכש החדש של רומן אברמוביץ', היאכטה הגדולה בעולם - תחת השם "אקליפס". אברמוביץ', שהוא בעלים של עוד שלוש יאכטות ענק, ובת זוגו דריה שוקווה יחנכו אותה לראשונה במשחקי גביע העולם בכדורגל בדרום אפריקה ב-2010.

את היאכטה עיצב טרנס טיסאייל, ומשקלה עומד על כ-13 אלף טונות. אורכה 170 מטר. היאכטה תהיה מוכנה למסירה לאוליגרך רק בשנת 2010, או בסוף השנה הזו לכל המוקדם, אך הקהל המופתע בעיר זכה לראותה בנמל בהמבורג.

עלות היאכטה 355 מיליון דולר, והיא כוללת חדרים ל-24 אורחים ו-70 אנשי צוות. המהירות המקסימלית אליה יכולה להגיע היאכטה היא 33 קשר. היאכטה כוללת בריכת שחייה חיצונית ובריכת שחייה מקורה וספא. חוץ מהפינוקים, כוללת היאכטה גם מערכת הגנה מפני טילים, מיגון פלדה, חלונות חסיני כדורים ואפילו צוללת - בעיקר בכדי להגן על היאכטה מפני התקפות פיראטים.

היאכטה של אברמוביץ' עולה בגודלה על היאכטה שאורכה 161 מטר, השייכת לשייח מוחמד בין ראשיד מדובאי, שעד היום החזיקה בתואר הגדולה בעולם,

בחודש מאי הכחיש אברמוביץ' דיווחים בעיתונים ברוסיה, שהתבססו על ידיעה בעיתון האיטלקי "לה רפובליקה", כי הפסיד את אחת מהיאכטות שלו במשחק פוקר שנערך בברצלונה בחודש אפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully