וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בוול סטריט: נתוני האינפלציה לחודש מאי יהיו במרכז תשומת הלב

הדר תדמור

14.6.2009 / 12:59

פרסום נתוני התחלות ואישורי הבנייה יתנו הצצה אל מצבו של שוק הדיור האמריקאי



המשקיעים בוול סטריט יתרכזו השבוע בשלל נתוני מאקרו שיפרסם הממשל האמריקאי, ואשר יצביעו על מצב הכלכלה בכלכלה הגדולה בעולם. גולת הכותרת תגיע ביום רביעי עם פרסום מדד המחירים לצרכן לחודש מאי. נתוני התחלות הבנייה יעניקו הצצה אל מצבו של שוק הדיור האמריקאי.



ביום שני יפורסם מדד הפעילות הכלכלית של אזור ניו יורק (מדד אמפייר סטייט). לפי ההערכות, המדד יעמוד על רמה של מינוס 5.1 נקודות. קריאה של המדד מתחת לאפס מצביעה על ירידה בפעילות הכלכלית במדינה.



ביום שלישי יפורסם מדד המחירים ליצרן בארה"ב לחודש מאי. לפי ההערכות, מדד המחירים ליצרן ירשום עלייה של 0.6%. מדד הליבה, שאינו כולל את מחירי המזון והאנרגיה, צפוי לרשום עלייה של 0.1%.



באותו היום יפורסמו נתוני היתרי הבניה שניתנו בחודש מאי, אשר לפי ההערכות יעמדו על שיעור שנתי של 500 אלף. נתוני התחלות הבניה צפויים להצביע על שיעור שנתי של 483 אלף. עוד יפורסמו באותו היום: נתוני ניצול כושר הייצור והתפוקה התעשייתית.



ביום רביעי יפורסמו נתוני האינפלציה בארה"ב בחודש מאי. לפי ההערכות, מדד המחירים לצרכן ירד בחודש מאי ב-0.9%, ואילו מדד הליבה, שאינו כולל את מחירי המזון והאנרגיה, עלה ב-0.1%. ממשל ארה"ב יפרסם עוד ביום רביעי את פרטי מאזן התשלומים לרבעון הראשון, אשר צפויים להראות על גירעון של 85 מיליארד דולר, ואת נתוני מלאי הנפט השבועיים.



ביום רביעי צפויים לנאום יו"ר הבנק הפדרלי בן ברננקי ויושבת ראש התאגיד הפדרלי לביטוח פיקדונות (fdic) שילה באייר בוושינגטון.



ביום חמישי יפורסם הדו"ח של חברת קרניבל קורפ, חברת שיוטיה התענוגות הגדולה בעולם בבעלותו של מיקי אריסון. באותו היום יפורסם מדד המדדים המובילים לחודש מאי ומדד הפעילות הכלכלית של הבנק הפדרלי בפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully