וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד איגנשיוס: מוואשינגטון להוליווד

אשר שכטר

15.6.2009 / 7:12



>> כבר יותר מ-25 שנה מסקר דיוויד איגנשיוס את המזרח התיכון ואת סוכנות הביון האמריקאית (cia), בנוסף לשורה ארוכה של עניינים אחרים הקשורים למדיניות החוץ של ארה"ב.

הוא החל את הקריירה העיתונאית ככתב של "וול סטריט ג'ורנל", ולאחר מכן נהפך לשליחו של העיתון במזרח התיכון. במסגרת שליחות זו כיסה בין השאר את מלחמת לבנון הראשונה.



לאחר עשור ב"ג'ורנל", שבו התקדם עד לדרגת הכתב הדיפלומטי הראשי, הצטרף איגנשיוס ל"וואשינגטון פוסט". לפני שהחל לפרסם את הטור הקבוע שלו ב-1999, שימש בכמה תפקידים בכירים בעיתון, בהם עורך חדשות החוץ שעמד בראש הצוות שזכה בפרס פוליצר על סיקור מלחמת המפרץ הראשונה. בין 2000 ל-2002 עזב איגנשיוס את ה"פוסט" כדי לשמש עורכו של ה"הראלד טריביון".



בתחילת 2009 לקח איגנשיוס חלק בתקרית הדיפלומטיות המדוברת של השנה. במהלך הכנס הכלכלי בדאבוס, הוא הנחה את הפאנל שבו ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, התעמת עם הנשיא שמעון פרס בנוגע למבצע "עופרת יצוקה".



את מעמדו בתקשורת האמריקאית ואת היכרותו האינטימית עם קהילת המודיעין תירגם איגנשיוס לקריירה מצליחה כסופר ופירסם שישה רומנים. ספרו "body of lies" עובד ב-2008 על ידי הבמאי רידלי סקוט לסרט בכיכובו של לאונרדו דיקפריו. הזכויות לעיבוד ספרו הבא, "the increment", נרכשו על ידי המפיק ג'רי ברוקהיימר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully