וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מתמחה במשפטים

הילה רז

15.6.2009 / 7:12



"בר רפאלי, שהוכיחה בעבר כי אינה רואה עצמה כפופה לנורמות החלות על בני אדם רגילים, כמו החובה לשרת בצה"ל, ואינה בוחלת באמצעים כמו נישואים מיועדי מטרה כדי להשתמט מחובה זו, נוהגת גם בתביעה זו כאילו הכל מותר לה" - כך פותחת סאני תקשורת, היבואנית והמפיצה של מכשירי הסלולאר סמסונג בישראל, את כתב ההגנה שהגישה אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב. סאני, שבשליטת אילן בן דב, הגישה במקביל גם תביעה שכנגד בסך 2 מיליון שקל בשל נזקים, לכאורה, שגרמה לה רפאלי.

רפאלי שימשה כפרזנטורית של סמסונג בקמפיין בישראל ב-2006. בעקבות הצילומים פרץ סכסוך משפטי בין הצדדים ולפני כשלושה חודשים הגישה רפאלי תביעה בסך 4.4 מיליון שקל נגד סאני, שבה טענה כי החברה הפרה באופן בוטה את התחייבויותיה, חדרה לפרטיותה של רפאלי ופגעה במוניטין שצברה. רפאלי טענה כי סאני הוסיפה בחוזה שנחתם עמה תוספות מטעמה ועשתה בתצלומיה ובסרט הפרסומת שבו הופיעה שימושים חורגים, שעליהם לא הוסכם בחוזה. לטענת רפאלי, סאני צילמה אותה ללא ידיעתה בגבה מסירה את חולצתה ופגעה בצניעותה. בנוסף, היט טוענת, צילמה החברה בגניבה צילומי תקריב של צג הטלפון שלה, רק כדי שניתן יהיה לקרוא הודעות טקסט אישיות שכתבה.



לטענת סאני, המיוצגת על ידי עוה"ד יוסי אברהם ומשה ברהוד, בכמה פגישות בין ציפי רפאלי, אמה של בר, הבהירה החברה כי הקמפיין יכלול את כל סוגי המדיה. סאני טוענת כי במהלך יום הצילומים השני פנתה ציפי לבן דב בבקשה יוצאת דופן להגדיל את שכרה של רפאלי ב-10-20 אלף דולר. בן דב מציין כי סירב לבקשה.



לטענת סאני, רפאלי לא הגיעה למסיבה שנערכה לכבוד הקמפיין באומן 17, בניגוד להתחייבותה בהסכם, וזמן קצר לפני תחילת המסיבה הודיעה שלא תגיע מכיוון שהיא עייפה. סאני מתארת כי המומנטום החיובי שהמסיבה בנוכחות רפאלי היה אמור ליצור התפוגג, ונגרמו לחברה נזקים כספיים חמורים, שהוחרפו בשל פרסומים של רפאלי. סאני טוענת כי רפאלי ניסתה למנוע פרסום צילומים לקמפיין והערימה קשיים על השקתו. בין היתר נטען שרפאלי איימה על ערוץ הבידור בתביעה של פיצויי עתק ומנעה שידור תוכנית שעסקה בקמפיין.



סאני מציינת כי "הטענה שהצילומים נעשו ללא ידיעתה והסכמתה של רפאלי היא הבל הבלים", ומתארת את פעולותיה של כ"מסע חבלה נגד השקת הקמפיין הפרסומי". לגרסת סאני, רפאלי ניסתה לשפר בדיעבד ובחוסר תום לב את תנאי העסקתה. לדברי בן דב, לאחר שסירב לשלם לרפאלי 250 אלף דולר, שלחו באי כוחה מכתבים ליו"ר ומנכ"ל סמסונג העולמית ובהם הוא מוכפש.



עו"ד יוסף מילר, המייצג את רפאלי, מסר בתגובה: "טענותיה של סאני חסרות כל בסיס. מעניין איפה הסתתרו הטענות עד היום, והן הועלו לראשונה רק בעקבות טענותיה של רפאלי. בחלק מטענותיה של סאני יש משום הודאה ב'שינוי' החוזה עם רפאלי, המהווה זיוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully