וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד גילי גולדהר-קוטלר הגישה הצעה לרכישת השליטה בילדותי: 2 מיליון שקל

מאת עדי דברת-מזריץ

15.6.2009 / 7:12

ההצעה הוגשה בשיתוף החברה האמריקאית גרין אינווסטמנט גרופ, שככל הנראה תספק את המימון. זוהי ההצעה השלישית לרכישת הרשת



>> עו"ד גילי גולדהר-קוטלר הגישה הצעה לרכישת השליטה (51%) ברשת בגדי הילדים ילדותי ביותר מ-2 מיליון שקל - כך נודע ל-themarker. ההצעה הוגשה יחד עם חברת גרין אינווסטמנט גרופ (green investment group), הרשומה בדנוור, שככל הנראה תממן את הרכישה אם תתבצע.



לטענת דוברה של גולדהר-קוטלר, "הכוונה היא לקנות את החברה ולעשות לה רה-ארגון, כשהמטרה הסופית היא לסגור את כל החנויות המפסידות ולהיפטר מכל השומן המיותר". בהתאם להצעה, גולדהר-קוטלר לא תישא בחובות הרשת אלא תגיע להסדרים לקבלת כספים במזומן בתוספת שיעור מהמחזור.

כפי שנחשף ב-themarker, גם רשת בגדי ההריון רמי לי ויוסי סמירה, מבעלי רשת הנעליים עמנואל, הגישו הצעה נוספת יחד עם קבוצת משקיעים. כמו כן הציע לרכוש את החברה אבנר יהודאי, המחזיק בכ-40% מחברת ההשמה אדם מילוא.



ילדותי הגישה לפני כשלושה שבועות בקשה להקפאת ההליכים נגדה, באמצעות עו"ד שולי גולדבלט ממשרד עו"ד גולדבלט גינדס יריב, לאחר שנקלעה לחובות המוערכים ב-10 מיליון שקל. כעבור כמה ימים הוציא בית המשפט המחוזי בתל אביב צו להקפאת ההליכים המשפטיים נגד הרשת למשך כחודש. מדו"ח הנאמן עולה כי בשנה הראשונה תספוג ילדותי הפסד תפעולי של 582 אלף שקל, בשנייה 309 אלף שקל ובשלישית תעבור בראשונה לרווח של 553 אלף שקל.



החנות הראשונה של ילדותי, בבעלות בני הזוג אתי ואודי צאיג, נפתחה ב-1995 ברחוב שינקין בתל אביב. ב-2004 החל תהליך מואץ של פתיחת חנויות והחברה הכפילה את גודלה ופריסתה בתוך שנה. עד לפני כמה חודשים מנתה הרשת 22 חנויות עם מחזור של 24 מיליון שקל בשנה. כיום, הרשת מפעילה עשרה סניפים. מחזור הפעילות שלה מגיע ל-13 מיליון שקל בשנה, וחובותיה הכוללים נאמדים ב-10 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully