וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רייפמן מוכן להפקיד ערבות של ארבעה מיליון שקל; מבקש לצאת למסע מימוש נכסים בעולם

הילה רז

15.6.2009 / 11:41

רייפמן מציין כי הוא מנסה לממש נכסיו כדי לממן את הסדר הנושים והוא נדרש לצאת לחו"ל כדי לקדם עסקת מכר



המנהל המיוחד שמונה לכינוס נכסיו של אלי רייפמן, מבעלי חברת האחזקות אמבלייז, מסכים כי רייפמן ייצא מהארץ לתקופה של שלושה שבועות על מנת שיוכל לממש את נכסיו בחו"ל ולפרוע את חובותיו - כך עולה מבקשה שהגיש היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב עורך דינו של אלי רייפמן.



לפני כשלושה חודשים החל כינוס נכסים לרייפמן, בעקבות הליכים משפטיים בהן פתחו שתי קרנות מימון זרות שטענו כי רייפמן חייב להן כ-39 מיליון שקל. דו"ח שהגיש רייפמן לפני כשבועיים למנהל המיוחד שמונה לו, עו"ד איתן ארז, מעלה כי לרייפמן חובות כוללים בסך 245 מיליון שקל.



רייפמן, המיוצג על ידי עו"ד דורון אפיק, מציין כי הוא מנסה לממש את נכסיו כדי לממן את הסדר הנושים והוא נדרש לצאת לחו"ל כדי לקדם עסקת מכר מול קונים פוטנציאלים. המסע של רייפמן בחו"ל למימוש נכסיו חובק עולם וצפויות לו נסיעות קצרות בנות יומיים עד חמישה ימים בפולין, רוסיה, פינלנד, וארצות הברית.



רייפמן מציין כי אין כל חשש שהוא יימלט מהארץ מאחר שמרכז חייו כאן. לדבריו, הוא ישוב לארץ מאחר שארבעת ילדיו העוללים מתגוררים כאן. הקטן שבהם נולד בשבועות האחרונים, והוא בן חודש וחצי. רייפמן מסביר עוד כי תפקידו הבכיר בחברת אמבלייז ורצונו העז להציל את החברה בארץ מפני השתלטות עוינת אף הם מעידים כי מרכז חייו בישראל. בנוסף רייפמן מציין כי הוא מקפיד להמשיך בהרצאות הקבלה שהוא מעביר פעמיים בשבוע. לדבריו, למרות מאבק השליטה הקשה הוא לא החמיץ ולו הרצאה אחת, ואין כל חשש שלא ישוב ארצה.



לצורך הבטחת חזרתו מוכן רייפמן להעמיד ערבות אישית בסך מיליון שקל, שני שטרי חוב בסך כולל של מיליון שקל וכן ערבות בנקאית אוטונומית בסך שני מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully