וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מינויו של יואב צור לעורך מעריב: קבוצת "רדיו 103" דורשת לפסול הקבוצה המתחרה

אופיר בר-זהר

15.6.2009 / 15:44

נטען כי הצעת הקבוצה המתחרה לקתה בפגמים, וכי רמת המחויבות של המנכ"ל המיועד לא היתה גבוהה מספיק



קבוצת "רדיו 103" המתחרה במכרז על תחנת הרדיו האזורי באזור השרון (99fm) דורשת לפסול את קבוצת "רדיו עכשיו" המתחרה מולה על אותה התחנה. ל-themarker נודע כי קבוצת "רדיו 103" פנתה לרשות השנייה באמצעות עו"ד הלל סומר, בדרישה לפסול את קבוצת "רדיו עכשיו". זאת מאחר והמנכ"ל המיועד של "רדיו עכשיו" הוא יואב צור, אשר התמנה לעורך מעריב.



במכתב ששלח סומר לרשות נכתב כי הצעת הקבוצה המתחרה לקתה בפגמים, וכי רמת המחויבות של המנכ"ל המיועד לא היתה גבוהה מספיק. כמו כן נכתב במכתב כי במקום "רדיו עכשיו" העדיף צור את "מעריב עכשיו". במכתב נטען עוד כי החלפת מנכ"ל בשלב זה מהווה יתרון לא הוגן כלפי המתחרה.



"רדיו 99" באזור השרון הוא היחיד מבין התחנות האזוריות אשר שתי קבוצות מתמודדות עליו בגל של המכרזים. הקבוצה הראשונה היא קבוצת "רדיו 103" בבעלות אנשי העסקים אלי עזור ודודי ויסמן, רשת קלאב הוטל, אמנון דיק ועידו מור. קבוצה זו מפעילה כיום את תחנת "רדיו 99" וכן תחנות אזוריות נוספות. הקבוצה השנייה היא "רדיו עכשיו" בבעלות משה מנו, אלי אורגד, צביקה שפירא וגרשון ירושלמי. קבוצה בשליטת מנו התחרתה במהלך גל א' על הרדיו האזורי בחיפה, אך הפסידה לקבוצת "רדיו חיפה".



מהרשות השנייה נמסר כי "הרשות אינה מגיבה בענייני מכרזי הרדיו". מקבוצת "רדיו 103" לא נמסרה תגובה. מיואב צור לא נמסרה תגובה. מ"רדיו עכשיו" טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully