וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 משקיע 40 מיליון שקל בלוח שידורים לקיץ המתמקד בתחקירים ובדוקו

מאת אופיר בר-זהר

16.6.2009 / 7:00

מנכ"ל הערוץ: "בחרנו לוח שכולל החזר חובות עבר, מכבד את צופיו ומייצר אלטרנטיווה"



>> ערוץ 10 ישקיע 40 מיליון שקל בלוח השידורים ליולי ולאוגוסט. בערוץ 10 הוחלט להתמקד בלוח המתבסס על תוכניות תחקיר ודוקו, במטרה להחזיר חובות עבר בתחום הרגולטורי מחד, ולהעמיד אלטרנטיווה לצופה בעונת הקיץ מאידך.

"אני משוכנע שבסופו של דבר יימצא פתרון שיסדיר המשך פעילות הערוץ. מתוך האקסיומה הזאת החלטנו להעמיד לוח שמחזיר חובות עבר, מכבד את צופיו ונותן אלטרנטיווה אמיתית לעומת המתחרים", אמר מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי.



"מצבו של הערוץ כיום הוא כמעט כמו שהיה בכינוס נכסים ב-2005, על-אף שהבעלים מזרימים סכומים גדולים. אני חושב שהבעיה לא נובעת מניהול כושל, אלא מהשיטה - בהסדרה הנוכחית ערוץ חדש לא היה יכול לפרוץ מול המונופול של ערוץ 2". עם זאת, הבהירו ורשבסקי ומנהלת התוכניות של הערוץ, ליאת פלדמן, כי מדובר בלוח שידורים שאין לו תוחלת כלכלית.



סדרת התחקירים "המקור" עם רביב דרוקר ועפר שלח פותחת את לוח השידורים השבועי של הערוץ בימי ראשון. ימי שני יוקדשו לרצועה דוקומנטרית שבה ישובצו סדרות וסרטי תעודה, בהם "תל-אביב-יפו", סדרת התעודה של מודי בר-און וענת זלצר; "מודל היופי", סדרה בהגשת ליאור אשכנזי הבוחנת את תעשיית האופנה בישראל; ו"מסיבת סיום" שעוקבת אחר בני נוער לפני גיוס.



בימי שלישי תשודר תוכנית הצרכנות החדשה של אורלי וילנאי-מרוז וגיא מרוז, "אורלי וגיא בע"מ", שתעסוק בעוולות הביורוקרטיה. בימי רביעי תחזור תוכנית התחקירים "שומר מסך" עם אמנון לוי. בימי חמישי תשודר ככל הנראה רצועת ספיישלים דוקומנטריים חדשותיים, ובשבת תשודר תוכנית הריאליטי "הבלוק". בספטמבר תשודר "הישרדות".



"מדובר בתוכניות שבאופן אינטואיטיווי לא מתאימות לקיץ, בלוח רציני וכבד ראש", אמרה פלדמן. "נחזיר השנה כ-30 מיליון שקל בחובות רגולטוריים, אנחנו כאן כדי להישאר אם ירשו לנו". עוד הוסיפה פלדמן כי מדובר בלוח עם תוכניות מרחיבות דעת וכי "לא ראיתי את שכנינו בערוץ 2 משדרים סדרה היסטורית למשל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully