וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בשוק הפרסום: "פלאפון ופרטנר התחייבו לסבסד את המכשירים - הכדאיות גבולית"

איתן אבריאל

16.6.2009 / 7:00



>> "המפעילות פלאפון ופרטנר, שחתמו עם אפל על עסקות להפצת המכשיר אייפון בישראל, התחייבו ככל הנראה להפצת כמותיות גדולות של המכשיר, בהיקפים של מעל 200 אלף מכשירים, וגם לסבסוד גבוה שלו. זהו הסכם דרקוני" - כך דיווח מקור בכיר בשוק הפרסום הישראלי. להערכתו, עקב הדרישות הגבוהות של אפל, הכדאיות הכלכלית של העסקות נראית גבולית.

"כל המפעילות המקומיות ניהלו עם אפל משא ומתן במשך כמה חודשים, וההסכם עבר מחברה לחברה", אמר. "בשבועיים האחרונים היתה זו פלאפון שניהלה משא ומתן עם אפל - והדבר ברור, כי בעבורה זו הזדמנות לחזור לשוק".



הבכיר העריך כי אייפון יהיה מוצר לא זול בעבור השוק הישראלי, וספק אם הלקוחות בישראל יתלהבו ממנו דווקא כאשר שאר החברות מציגות מוצרים תחרותיים. לדבריו, "יכול להיות שזו תהיה הפעם הראשונה בישראל שבה מכשיר הקצה יהיה חשוב יותר מהמפעיל. עד היום בשוק הישראלי המפעילים היו הגורם הדומיננטי, ולא המכשירים".



הבכיר הוסיף כי החברות שחתמו על הסכמי ההפצה יתאמצו לנכס לעצמן את החדשנות המיוחסת לאייפון, ולכן הן צפויות לצאת במאמצי פרסום ושיווק גדולים. "יש להן התחייבות למכור הרבה מאוד מכשירים - וברור שהן יפרסמו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully