וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשנה למפקח על הביטוח ניר כהן מצטרף להראל

אתי אפללו

16.6.2009 / 7:20



>> המשנה למפקח על הביטוח לשעבר ניר כהן יחל לעבוד בשבועות הקרובים בחברת הביטוח הראל של משפחת המבורגר - כך נודע ל-themarker. כהן, שהוביל בפיקוח על הביטוח את תיקון 3 - שהפך את כל קופות הגמל לקצבתיות - הודיע במפתיע על פרישתו מהתפקיד לפני כשנה.

כהן נחשב מקצוען, המתמצא בנבכי תיקון 3, שעליו היה אחראי. את השנה הסוערת בענף הביטוח והחיסכון ארוך הטווח בילה כהן בבית בתקופת צינון, ובעוד כמה שבועות עם תום תקופת הצינון הוא ישתלב בהראל.



ככל הנראה כהן יחזק את הצוות הקיים - ולא יחליף אף אחד מחבריו - וירכז את פעילות הראל מול הבנקים המספקים ייעוץ פנסיוני. בשנה האחרונה העביר כהן הרצאות במכללת עדיף לביטוח, והעניק ייעוץ במכרזים - במגבלות שחלו עליו בתקופת הצינון.



חילופים נוספים בענף הביטוח היו בשבועות האחרונים גם בהפניקס. ל-themarker נודע כי אהוד מכמן, שהיה אחראי על תחום השקעות הנדל"ן וההשקעות האלטרנטיוויות - קרנות פרייווט אקוויטי למשל - בפניקס ביקש לעזוב את תפקידו.



זוהי עזיבה שנייה בקבוצה מאז נכנס לתפקידו המנכ"ל החדש אייל לפידות. תומר שרת סמנכ"ל האסטרטגיה ומי שהגיע כדי להוביל את ההשקעות הבינלאומיות של הפניקס, הודיע על עזיבתו לפני כשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully