וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אלווריון בדרך לזכייה בחוזה הגדול בתולדותיה? מנהלת במו"מ לפריסת רשת אלחוטית גדולה בארה"ב

שמואל שוסטר

16.6.2009 / 9:13

אלווריון סירבה להגיב, אך לדברי מקורבים לחברה עדיין לא נתקבלה החלטה סופית במכרז



האם בדרך לזכות בפרויקט של 100 מיליון דולר בארה"ב? מקורות בשוק ההון מעריכים כי החברה מצויה במו"מ לפריסה של רשת אלחוטית בתקן wimax בהיקפים חסרי תקדים עבור החברה. אותם גורמים פסלו את השמועות כי מדובר בפרויקט הענק של ספרינט וקלירוויר לפריסה ארצית של הרשת ברחבי ארה"ב.



אלווריון סירבה להגיב, צעד, שלדברי גורמים בשוק עשוי להתקשר לעובדה שהיא טרם דיווחה לרשויות הבורסה על העסקה, אך לדברי מקורבים לחברה עדיין לא נתקבלה החלטה סופית במכרז.



בשבוע שעבר השתתפה אלווריון בכנס התקשורת של הבנק הקנדי rbc בסן פרנסיסקו, אך לא מסרה פרטים בנוגע להתקדמות במכרז. מזה מספר שנים שאלווריון מנסה להציב דריסת רגל בתחום ה-wimax העולמי, אך בתקופה האחרונה נראה היה כי התקן עשוי להפסיד את הבכורה לתקן ה-lte שנתמך על ידי החברות הסלולריות.



בשנים האחרונות מנסה אלווריון באופן עקבי להיכנס כספקית ציוד עבור החברות המשתתפות במכרז ובמיוחד עבור מוטורולה, שיחד עם אינטל, גוגל, ספרינט וקלירווייר מתכוננות לפרוס את הרשת האדירה שעלות הקמתה עשויה להגיע למיליארדי דולרים.



בחודשים האחרונים פיטרה אלווריון כ-150 עובדים, מתוך כ-1,000 עובדים שהעסיקה בשנה שעברה, במטרה לשמור על רווחיות החברה בהתחשב במצב הכלכלה הגלובלי. בנוסף, על רקע ביטול העסקה עם נורטל לפני כארבעה חודשים, הודיעה החברה כי החליטה לקצץ 10% משכר העובדים המרוויחים מעל 15 אלף שקל ו-7% משכר העובדים המרוויחים מעל 8,000 שקל.



אלווריון סיימה את הרבעון הראשון של 2009 עם הכנסות של 67.9 מיליון דולר, עלייה של 1% מהכנסות הרבעון המקביל, בו היו ההכנסות 67.2 מיליון דולר וירידה של 3% מול הכנסות הרבעון הקודם שהיו 70.1 מיליון דולר. ציפיות החברה היו להכנסות של 73-65 מיליון דולר, כך שהיא עמדה בציפיות אלה. ציפיות האנליסטים היו להכנסה של 68.3 מיליון דולר - מעט מעל הכנסותיה של אלווריון בפועל.



החברה המשיכה לרשום הפסד נקי, שהסתכם ב-852 אלף דולר, או סנט אחד למניה, בהשוואה להפסד נקי של 601 אלף דולר, או סנט אחד למניה, ברבעון המקביל ולהפסד נקי של 4.8 מיליון דולר, או 8 סנט, למניה ברבעון הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully