וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשולי ועידת TheMarker בניו יורק - לא רק עסקים

TheMarker

16.6.2009 / 9:36

שני סיורים, הטבות בטיסות במחלקות היוקרה של אל על ומחיר מיוחד ללינה בפלאזה



ביום רביעי בשבוע הבא תיפתח בניו יורק ועידת העסקים ישראל-ארה"ב השנייה. במרכז האירוע יעמדו כמובן הפאנלים, הדוברים והמפגשים האישיים בין אנשי עסקים ישראלים ואמריקאיים, אבל בשוליה יתקיימו אירועים נוספים.



השנה נארגן שני סיורים לאורחי הוועידה – סיור נדל"ן וסיור אומנות. אם יש הזדמנויות לעסקות נדל"ן בניו יורק, אורחי הוועידה יוכלו לסייר בלפחות כמה מהן. השנה, כחלק מתוכנית הוועידה, יתקיים סיור בחמישה נכסי נדל"ן למגורים בניו יורק.



הראשון הוא פרויקט חדש, soho mews, והוא נמצא ב-311 west broadway avenue בסמוך לרחוב canal. מקור השם של השכונה שבה הוא נמצא, סוהו, הוא במיקומו – מדרום לרחוב האוסטון. הבניין נמצא קרוב לגשר וויליאמסבורג ולדאון-טאון של ניו יורק.



גם הפרויקט של האדריכל הצרפתי ז’אן נובל, הנמצא בשדרה ה-11 מס' 100, ממש בקצה המזרחי של מנהטן, הוא חדש. הוא נמצא קרוב לפינה עם רחוב 20 וקרוב מאוד לרובע אריזת הבשר (meat packing district) – הרובע שבעבר שכנו בו מפעלים רבים לעיבוד בשר ושבעשור האחרון הפך לאתר בילוי ופנאי מוביל.



שני בלוקים מזרחית לפרויקט הזה נמצא פרויקט נוסף שהסיור יגיע אליו: chelsea enclave . זהו פרויקט חדש, אבל הוא שוכן ליד הסמינר התיאולוגי הכללי של ניו יורק, שהוקם עוד ב-1817 ושהוא מהבניינים הלא רבים בעיר שיש להם חצר פנימית שמהווה מעין פארק קטן.



הנכס הבא, the apthorp, הוא בניין ותיק מאוד – הקמתו הסתיימה ב-1908. הוא גם אחד הבניינים היחידים בניו יורק שמחזיקים בלוק שלם, כלומר מוקפים ברחובות בארבעת צדדיהם. הוא נמצא באפר ווסט סייד, ב-west end avenue מס' 390. שלושה בלוקים ממזרח לו נמצא המוזיאון להיסטוריה טבעית של ניו יורק, שממזרח לו נמצא סנטרל פארק.



הפרויקט האחרון נמצא ב-madison square north מס' 15 והוא צופה לפארק מדיסון. הוא ממוקם בלב המידטאון של ניו יורק – איזור של משרדים, קניות ומסעדות.



הסיור השני הוא סיור אומנות. ביום רביעי בבוקר תדריך הגב' וונדי קרומוול, היסטוריונית אמנות ונשיאת cromwell art, סיור בין יצירות אומנות בנות זמננו בניו יורק. גם כאן המשבר הכלכלי יצר הזדמנויות להשקעה באומנות שלא היו בעבר. מספר המקומות בשני הסיורים מוגבל ומחייב רישום מראש באמצעות שני פלג.



הטבות מיוחדות לאורחי הוועידה כוללות חבילות טיסה של אל על ולינה במלון הפלאזה.
אורחי הוועידה מוזמנים ליהנות מהנחה מיוחדת בטיסת אל על לניו יורק במחלקת עסקים ובמחלקה ראשונה:



1. מועדון הנוסע המתמיד של אל על מעניק לאורחי הוועידה החברים במועדון 15% תוספת נקודות בגין טיסתם לניו יורק ובחזרה – מעבר לצבירת הנקודות הרגילה.
2. "שירות טרום טיסה מהבית" במתנה. איסוף מזוודות מהבית או מהמשרד וקבלת כרטיס העלייה למטוס מראש.
3. שירות הסעה vip גלובלי ברכב מנהלים. השרות יינתן חינם בישראל מהבית לשדה התעופה ובחזרה ובניו יורק משדה התעופה למלון – בהנחה.



למימוש ההטבות יש להתקשר למוקד המיוחד שהוקם באל על בטלפון: 03-9771144 או בעמוד המיוחד שאל על הקימה באתר האינטרנט שלה. מספר המקומות מוגבל.



אורחי האירוע זכאים למחיר מיוחד של 300 דולר ללילה במלון הפלאזה ללילה של ה-24 ביוני, הלילה של ה-25 ביוני – או שני הלילות. מספר המקומות מוגבל. לפרטים יש לפנות לשני פלג.



לאתר הוועידה לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully