וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים מורים על פתיחה יציבה למסחר בציפייה לנתוני התחלות הבנייה והייצור התעשייתי

ניר צליק

16.6.2009 / 14:46

אלווריון תסחר על רקע הערכות כי החברה צפויה לחתום על החוזה הגדול בתולדותיה



החוזים העתידיים על המדדים המובילים מורים על פתיחה יציבה למסחר בציפייה לנתוני התחלות הבנייה, מדד המחירים ליצרן ומדד הייצור התעשייתי.



אמש הסתיים המסחר בירידות שערים חדות שנגרמו מהחלשות שוק הסחורות. דאו ג’ונס איבד 2.1% ל-8612 נקודות, נאסד"ק השיל 2.3% ל-1816 נקודות ו-s&p 500 החסיר 2.4% ל-924 נקודות.



בגזרת המקרו, המשקיעים ממתינים לפרסום נתוני התחלות הבנייה. הערכות האנליסטים הן כי קצב התחלות הבנייה יעמדו על קצב שנתי של 500 אלף בחודש מאי, ביחס לקצב שנתי של 458 אלף התחלות בנייה בחודש אפריל.







במקביל, יתפרסם מדד המחירים ליצרן לחודש מאי, כאשר הציפיות הן לעלייה של 0.7% בחודש מאי ביחס לחודש אפריל. מדד התפוקה התעשייתית צפוי אף הוא להתפרסם במהלך יום המסחר, כאשר הציפייה היא לירידה של 1% בתפוקה בחודש מאי ביחס לחודש אפריל, שבו נרשמה ירידה של 0.5% בתפוקה.



דני צ'ין, השופט המחוזי שאמור להחליט בעוד שבועיים על גזר הדין של ברנרד מיידוף, שניהל הונאת פונזי בשווי 65 מיליארד דולר, דיווח כי קיבל למעלה מ-100 מכתבים זועמים ממשקיעים שאיבדו את כספם בהונאה, המציעים עונשים שונים. "בשל המעשים השערורייתיים שלו, העונש של מיידוף צריך להיות לחיות את שארית חייו מתחת לאיזה גשר בקופסת קרטון, לחטט בזבל כדי למצוא מזון וביגוד. הוא צריך לחיות את אותה רמת החיים שהוא ללא ספק גרם לכמה מקורבנותיו", כתב אזרח בשם רוברט מיק.



יצרנית המכוניות פיאט תנסה לחדור שוב לשוק האמריקאי על רקע רכישת חלקי קרייזלר שפשטה את הרגל. רכישת החטיבות סיפקה לפיאט רשת סוכנויות ושירות בארצות הברית.



במניות הישראליות, אלווריון, יצרנית פתרונות ה-wimax עשויה על פי הערכות לזכות בפרויקט של 100 מיליון דולר בארה"ב. מקורות בשוק ההון מעריכים כי החברה מצויה במו"מ לפריסה של רשת אלחוטית בתקן wimax בהיקפים חסרי תקדים עבור החברה. אותם גורמים פסלו את השמועות כי מדובר בפרויקט הענק של ספרינט וקלירוויר לפריסה ארצית של הרשת ברחבי ארה"ב.



אלביט מערכות הודיעה כי החברה הבת המשותפת לה ולחברת רוקוול קולינס, חברת vsi, זכתה במספר חוזים חדשים בסכום מצטבר של 54.1 מיליון דולר, לאספקת מערכות למטוס ה-f-35. החוזה, שהתקבל מלוקהיד מרטין, יצרנית המטוס, כולל אספקה של 52 קסדות לטייסים ו-30 מערכות נוספות עבור מטוס ה- 35-f. בנוסף, קיבלה vsi מימון להקמת התשתיות לייצור המערכות. אספקת הייצור הראשונה עבור חוזים אלו תחל השנה ותימשך עד שנת 2012.



פלוריסטם, המפתחת טכנולוגיה לריפוי משקם באמצעות תאי הגזע לטיפול במחלות כלי דם ומחלות ממאירות, תחל מיידית בביצוע במקביל של שני ניסויים קליניים ראשונים בגרמניה ובארה"ב לתרופה לטיפול בהיצרות עורקים בגפיים תחתונות (plx-pad).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully