וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהליך הליברלזיצה בתעופה מתרחב: ישראל וברזיל חתמו על הסכם חדש שיאפשר להפעיל עד 10 טיסות שבועיות

זוהר בלומנקרנץ

16.6.2009 / 15:39

לפי ההסכם, שבע מתוך עשר הטיסות יהיו לסאן פאולו או לריו דה ז'נררו, ושלוש הנותרות יהיו לאזור הצפוני



תהליך הליברלזיצה בענף התעופה מתרחב: ישראל וברזיל חתמו היום (ג') על הסכם תעופה חדש המאפשר לחברות תעופה נוספות של ישראל וברזיל להפעיל טיסות סדירות שבועיות בין המדינות. ממשרד התחבורה נמסר כי על פי מזכר ההבנה שנחתם בין סגן מנהל רשות התעופה האזרחית (רת"א) אבי בן חור, לעמיתו הברזילאי רונאלדו סרואה דה מוטה, יוכל כל צד להפעיל עד 10 טיסות שבועיות בין ישראל לברזיל.



לפי ההסכם, שבע מתוך עשר הטיסות שאושרו יהיו לסאן פאולו או לריו דה ז'נררו, ושלוש הנותרות לאזור הצפוני של המדינה. החל מעונת קיץ 2012 תוכל כל מדינה להוסיף 7 טיסות שבועיות. עוד סוכם, כי ישראל וברזיל יוכלו לבצע עד 30 טיסות שכר שנתיות לכל יעד בברזיל או בישראל ולשווק אותן בשתי המדינות.



חברת אל על מפעילה כיום 3 טיסות סדירות לשבוע בין נתב"ג לסאן פאולו, ואילו הברזיליאים לא מפעילים כלל טיסות סדירות בין שתי המדינות. שר התחבורה, ישראל כץ, הנמצא בסלון האווירי לה-בורז'ה בפריס, מסר כי "מתן אפשרות להגדיל את מספר הטיסות בין ישראל וברזיל עשויה להביא לגידול משמעותי בתנועת הנוסעים בין שתי המדינות". יצויין, כי מדי שנה מגיעים ארצה אלפי צליינים נוצרים מכל רחבי ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully