וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאון: הדולר צפוי לפרוץ השבוע את רמת ה-4 שקלים, אך המטבע ייחלש מעט בטרם יתחזק לרמות אלו

TheMarker

16.6.2009 / 17:00

רמות ההתנגדות הבאות לדולר הן 4.06 שקל ו-4.1 שקל לדולר; האירו צפוי להתממש עד ל-1.3 דולר ליורו



מאז הנפילה של הדולר מתחת לרמה של 4 שקלים ב-21/5, הדולר כבר ביצע שני ניסיונות כושלים לפרוץ למעלה את רמה זו בחזרה. בגאון סבורים כי השבוע נהיה עדים לניסיון שלישי ומוצלח של הדולר לפרוץ רמה זו. אך נראה כי הדולר ייחלש מעט, בטרם יתחזק לרמות אלו. לאחר רמת 4.0 שקל, רמות ההתנגדות הבאות לדולר הן 4.06 שקל ו-4.1 שקל לדולר.



בגאון אומרים כי בטווח הארוך, הדולר עדיין מצוי מעל רמת התמיכה האחרונה. "כל עוד הדולר מצוי מעל קו המגמה הירוק, עדיין ניתן להגדיר את המגמה של הדולר כעלייה", טוענים האנליסטים. שבירת רמת התמיכה למטה באופן מובהק, תהפוך את המגמה מעלייה לירידה. לפי האנליסטים, לפי כל הפרמטרים הטכניים, מדובר בהזדמנות להגדלת פוזיציית הלונג על הדולר.



בשורה התחתונה, הדולר צפוי להתחזק מול השקל בשבועות הקרובים תוך פריצת רמת 4.0 שקל לדולר, כאשר היעד הראשי לשבועות/חודשים הקרובים עדיין נותר על 4.35-4.32 שקל, טוענים האנליסטים בגאון.



האירו החל את מהלך ההיחלשות שלו מול הדולר, וצפוי להתממש פחות או יותר עד 1.30 דולר לאירו בשלב ראשון, וייתכן אף שעד 1.25 דולר לאירו בשלב השני, מעריכים האנליסטים.



על אף ההיחלשות המפתיעה של הין, האנליסטים מעריכים כי המטבע היפני צפוי להתחזק בחודשים הקרובים, עד לרמה של 87 ין לדולר. זאת, כאשר בשלב הראשון, סביר שנראה עצירה ברמת 94 ין לדולר. בגאון טוענים כי אנו קרובים לנקודת מפנה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully