וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש הוציא צו לכינוס נכסי חברת קפלן שיווק בשר; חשש שגורמים מהשוק האפור מתכוון להשתלט על החברה

הילה רז

16.6.2009 / 19:14

חברת קפלן שיווק בשר ממוקמת בראש העין והיא עוסקת בייצור ושיווק מזון, שימורים, בשר, עוף ודגים



בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא היום צו כינוס נכסים זמני לחברת קפלן שיווק בשר. הצו הוצא בעקבות בקשה שהגיש בנק דיסקונט לו חייבת החברה כ-15.5 מיליון שקל. השופטת דניה מאיר-קרת מינתה את עו"ד חנית נוב ככונסת הנכסים הזמנית של החברה.



חברת קפלן שיווק בשר ממוקמת בראש העין והיא עוסקת בייצור ושיווק מזון, שימורים, בשר, עוף ודגים. בחברה מועסקים כ-110 עובדים ובעל השליטה בה הוא ניר קפלן. מחזור העסקים של החברה עמד על 124 מיליון שקל ובין לקוחותיה בתי מלון, חברות הסעדה, בתי הארחה ורשתות שיווק.



בבקשתו מציין בנק דיסקונט, המחזיק בשעבוד על כלל נכסיה של החברה, כי ממידע שהגיע אליו גורמים מהשוק האפור מתכוונים להשתלט על עסקי החברה ואולי כבר השתלטו עליה, ועובדי החברה לא הגיעו לעבודתם.



הבנק מוסיף כי נציג מטעמו שנסע בבהילות למחסני החברה גילה לתדהמתו כי מחסני החברה סגורים, והבחין בעשרות אנשים מתגודדים סביבם. החל מאתמול מציין הבנק, בוזזים ונוטלים ספקים ונושים מלאי ונכסים של החברה הקורסת.



השופטת הסמיכה את עו"ד נוב להפעיל את החברה כעסק חי, על מנת לשמור על מוניטין החברה. נוב התבקשה לבצע הערכת מצב כלכלית ולקבל את אישור בית המשפט לפני מכירת נכסים מהותיים של החברה.



לפני כחודשיים קבע בית המשפט המחוזי מרכז כי חשבונות הבנק של קפלן שיווק בשר בבנק איגוד שימשו להלבנת הון ולכן קיבל השופט את עמדת בנק איגוד לפיה הוא מוסמך לסגור את חשבונות הבנק של החברה שהתנהלו בבנק איגוד. השופט מצא כי חברה למימון הלוואות חוץ בנקאיות הפקידה בחשבונות הבנק של קפלן שיווק בשר מאות אלפי שקלים ללא כל היגיון עסקי או כלכלי ולכן אושר לבנק לסגור את חשבון החברה, למרות שזו התנגדה נחרצות לסגירת חשבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully