וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאהבת של הבנקאי הצרפתי אדוארד סטרן: "שיחקנו משחקי מין לפני שרצחתי אותו"

נמרוד הלפרן

16.6.2009 / 19:34

ססיל ברוסר סיפרה בביהמ"ש בשווייץ כיצד הלבישה את סטרן בחליפת גוף עשויה לייטקס וקשרה אותו בטרם ירתה בו



המאהבת של הבנקאי המנוח אדוארד סטרן - לשעבר אחד האנשים העשירים בצרפת - אשר הודתה ברציחתו בשנת 2005, אמרה היום לחבר מושבעים בבית משפט בשווייץ כי רצחה אותו לאחר שנכנסה להתקף זעם, לאחר שסטרן כינה אותה פרוצה במהלך משחק מין משותף.



ססיל ברוסר, אשר בי המשפט אמור להכריע האם רצחה את סטרן על רקע רומנטי או מתוך רדיפת בצע, סיפרה במשפט כיצד הלבישה את סטרן בחליפת גוף עשויה לייטקס וקשרה אותו לכסא. ברוסר בת ה-40 הודתה כי ירתה בסטרן ארבע פעמים בדירתו בז'נווה במהלך משחקי מין, שאחריהם נקלעו לוויכוח על מיליון דולר שסטרן התחייב להעניק לה, ואחר כך חזר בו.



"כמובן שאני אשמה ב-100% במה שעשיתי", אמר ברוסר בבית המשפט, והוסיפה כי איבדה את שליטתה העצמית לאחר שהוא אמר לה: "תשלום מיליון דולר עבור זונה - זה יקר". ברוסר אמרה כי נאחזה בהתקף טירוף לאחר שסטרן חזר בו מכוונתו להעניק לה מיליון דולר. סטרן העניק את הכסף לברוסר בתור מתנה בשנת 2004 לאחר שאמר לה כי היה רוצה לשאת אותה לאישה. הוא העביר את הכסף אליה בינואר 2005, אולם כעבור חודש הקפיא את הכסף, לפי מסמכים שהוגשו לבית המשפט.



"עשיתי הכל כדי לשמח אותו", אמרה היום ברוסר בתשובה לשאלה אודות חיי המין של השניים, במהלך הדיון בבית המשפט. "לא הייתי מזועזעת מהעדפותיו, משום שראיתי בכך משהו שמקרב בינינו", הוסיפה.



במהלך עדותה אמרה ברוסר כי הכסף היה בעיניה סמל לאהבתו של סטרן אליה. כאשר התובע במשפט שאל את ברוסר: "הוא התייחס אלייך כאל פרוצה; מדוע דבריו זעזעו אותך?" - היא ענתה: "זה היה כאילו שהוא אמר לי 'את לא שווה כלום' לאחר ארבע שנים. לא היתה כאן החלטה מפוקחת לעשות זאת".



ברוסר, אשר פרצה בבכי מספר פעמים במהלך הדיון בבית המשפט היום, סיפרה כי יחסיה עם סטרן החלו בנחת, אום הפכו בהמשך למאבק כוח במסגרתו ניסה האחרון לשלוט בכל ההיבטים של חייה. "הוא הפעיל עלי לחץ רב למצוא לו בחורות", סיפרה בבית המשפט. "בסופו של דבר, הוא גרם לי להבין שאין לי שום קשר לחייו, ושאני נחשבת לסוג ב' בעיניו", הוסיפה. "מיליון הדולרים לא היו הסיבה שבגללה אהבתי את אדוארד", אמרה.



גופתו של סטרן, שהיה בעת מותו בן 50, נמצאה בדירת הפנטהאוז שלו בעיר ז'נווה בשנת 2005, לאחר שנורה פעמיים בראשו ופעמיים בגופו. ברוסר נעצרה כעבור שבועיים, והודתה ברצח. במידה שברוסר תורשע ברצח על רקע רומנטי, היא צפויה לעונש של עד 10 שנות מאסר, ואילו במקרה של הרשעה ברצח ממניעים כספיים, היא צפויה לעונש של עד 20 שנות מאסר.



סטרן נולד לאחת המשפחות העשירות בצרפת, ובגיל 22 מונה לעמוד בראש בנק סטרן, במקום אביו, לפי מאמר שפורסם במגזין "פורבס" בשנת 1995. כעבור כשלוש שנים מכר את הבנק, שהיה בבעלות משפחתו מאז שנת 1823, תמורת כ-175 מיליון דולר. סטרן גם היה נשוי לבתו של יו"ר בנק לזאר, מישל דיוויד-וויל, ובשלב מסוים היה המועמד המוביל להחליף את חותנו בתור מנהל הבנק. עם זאת, סטרן עזב את הבנק בשנת 1997 בעקבות מחלוקת עם דיוויד-וויל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully