וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר מגיע לרשתות החברתיות: מייספייס מפטרת 30% מכוח העבודה

סוכנויות הידיעות

16.6.2009 / 21:24

החברה, הנמצאת בבעלות ניוז קורפ, תפטר יותר מ-400 עובדים במסגרת ארגון מחדש



הרשת החברתית מייספייס, אשר נרכשה בשנת 2005 על ידי ענקית המדיה ניוז קורפ של רופרט מרדוק, תמורת 580 מיליון דולר, הודיעה היום על פיטוריהם של יותר מ-400 עובדים, או קרוב ל-30% מכוח העבודה, במסגרת ארגון מחדש של פעילותה בארה"ב. בעקבות הקיצוצים, יצומצם כוח העבודה של החברה בארה"ב לאלף עובדים.



מייספייס, אשר מתמודדת מול תחרות עזה מצד הרשת החברתית פייסבוק, הודיעה בחודש אפריל על מינוי אוון ואן נטה, בכיר לשעבר בפייסבוק, לתפקיד מנכ"ל מייספייס. "במילים פשוטות, היקף כוח האדם שלנו היה מנופח ופגע ביכולתנו להיות חברה יעילה אשר מגיבה בזריזות על התפתחויות", אמר ואן נטה, בהודעה שפירסמה החברה. "אני מבין ששינויים אלה יהיו כואבים עבור אנשים רבים, אולם הן הכרחיים למען חוסנה של מייספייס בטווח הארוך", הוסיף.



הכנסות מייספייס מפרסום הסתכמו בשנה שעברה ב-605 מיליון דולר, וצפויות לרדת השנה ל-520 מיליון דולר, לפי נתוני חברת emarketer. ההכנסות של פייסבוק מפרסום הסתכמו בשנה שעברה ב-250 מיליון דולר, וצפויות לצמוח השנה ל-300 מיליון דולר.



"מייספייס צמחה יותר מדי בהתחשב במציאות בשוק כיום", אמר ג'ונתן מילר, לשעבר מנכ"ל aol וכיום ראש חטיבת המדיה הדיגיטלית של ניוז קורפ אשר כוללת את מייספייס, בהודעה שפירסמה החברה. "תהליך הארגון מחדש יסייע למייספייס לפעול בעתיד באופן יעיל יותר הן מבחינה מבנית והן מבחינה פיננסית", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully