וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הממירים הדיגיטיליים שישווקו בישראל - גם ממיר כחול-לבן

אמיתי זיו

17.6.2009 / 6:57



>> אחד הממירים הדיגיטליים שישווקו בישראל יהיה מותג ישראלי. חברת הסטארט-אפ peertv מייצרת ממירים המתאימים לקליטת הערוצים הפתוחים בשיטת ה-dtt, אך עדיין לא בחרה מי תהיה הקמעונית שתפיץ אותם.

בשונה ממרבית הממירים שישווקו בישראל, הממירים של peertv אינם פשוטים, אלא היברידיים. המשמעות היא שמלבד קליטה של הערוצים הפתוחים, ניתן יהיה לחברם לאינטרנט ולמחשב הביתי, וכך לצפות במסך הטלוויזיה בסרטים המאוחסנים במחשב ובתוכני וידאו מאתרי אינטרנט, וכמו כן להאזין לתחנות רדיו מהאינטרנט.



"החברה נותנת פתרון הכולל יכולת להעביר שידורים חיים, תוכני vod מאתרים ייעודיים, תוכני וידאו מהאינטרנט וכן תכנים מהמחשב, כמו סרטים שהורדו אליו - והכל בניווט קל מהשלט למסך הטלוויזיה" - הסביר מנכ"ל החברה, רוני יגרמן. "המוצר שלנו נבנה בסין, אך התוכנה היא כחול-לבן עם מיליוני שורות קוד שאנחנו פיתחנו".



הממיר של peertv יכלול גם יכולות קליטה של תוכני hd (איכות שידור ברזולוציה גבוהה) ויכולת הקלטה של תכנים. לממיר יש נפח אחסון של 160 ג'יגה. הדגם שישווק בישראל מכונה 3mx, ומחירו יהיה כ-1,000 שקל.



תכונה נוספת של ממירי peertv היא היכולת לסרוק אתרי אינטרנט עם תוכן וידאו (דוגמת נענע 10, ynet ,themarker ,mako ו-one) ולסדר את תוכני הווידאו בתפריט צפייה פשוט על מסך הטלוויזיה. באותו אופן הממיר מתממשק למאות אתרי תוכן מחו"ל, כמו cnn ו-fox והוא מחובר כיום לכ-4,000 אתרי רדיו-אינטרנט. הממיר דורש חיבור אינטרנט של כ-800 קילו-ביט לשנייה לשידורים באיכות סטנדרטית (sd), ובאמצעות קידוד מיוחד החברה יכולה להעביר שידורי hd בחיבור אינטרנט של 1.4 מגה-ביט.



peertv הוקמה לפני שנתיים, ועד כה מכרה כ-50 אלף ממירים. הלקוח הגדול ביותר שלה הוא חברה רוסית, שהקימה מיזם טלוויזיה בגרמניה לאוכלוסייה הרוסית במדינה. החברה משווקת לאותה אוכלוסייה ממירים של peertv, המאפשרים לציבור הרוסי בגרמניה לקלוט עשרות ערוצים ברוסית על גבי רשת האינטרנט, כתחליף להצעה של חברות הכבלים והלוויין בגרמניה שאינן רלוונטיות לאוכלוסייה הרוסית. מחיר מנוי חודשי לסוג כזה של טלוויזיה רב-ערוצית נע סביב 25 יורו.



"היתרון שלנו הוא היכולת של יזם להקים חברת טלוויזיה רב-ערוצית בהשקעה של פחות מ-100 אלף דולר. בחברה הרוסית מועסקים אנשים בודדים, והם כבר מכרו עשרות אלפי מנויים", הוסיף יגרמן.



ל-peertv יש קשרים עסקיים גם עם פרטנר. כפי שמסתמן כעת, מי שירכוש את ממיר ה-3mx יוכל להזמין דרכו, ישירות למסך הטלוויזיה, את התכנים שנמצאים בפורטל התוכן של פרטנר, orangetime. המשמעות היא שפרטנר יוצאת ממסך המחשב ומגיעה למסך הטלוויזיה, ולמעשה צועדת צעד אחד נוסף לקראת תחרות ישירה מול hot ו-yes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully