וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטריידר: מרבית סוחרי האופציות מאמינים בכוחו של הנגיד להביא להתחזקות הדולר ורכשו אופציות CALL

TheMarker

17.6.2009 / 14:04

רוב המשקיעים באיטריידר מחזיקים אופציות CALL לסוף החודש על המדדים בוול סטריט; המסחר בימים הקרובים צפוי להיות תנודתי למטה, כשלאחר מכן המדדים יחזרו לעליות



מרבית סוחרי האופציות באיטריידר מאמינים בכוחו של הנגיד להביא להתחזקות המטבע האמריקאי, ומרביתם רכשו אופציות call על הדולר לסוף היום. כך אומרים האנליסטים באיטריידר. האנליסטים מציינים כי בנק ישראל ממשיך במדיניות רכישת הדולרים, על אף שהערכות הן כי יהיה עליו למתן את קצב הרכישות.



בנוסף לכך, 74% מסוחרי האופציות באיטריידר צופים כי המדדים בוול סטריט יסיימו את החודש במגמה חיובית. רוב המשקיעים באיטריידר מחזיקים אופציות call לסוף החודש על המדדים. האנליסטים מעריכים כי המסחר בימים הקרובים צפוי להיות תנודתי למטה, כשלאחר מכן המדדים בוול סטריט יחזרו לעליות.



"כל עוד חוסר הוודאות לגבי המשך היציאה מהמשבר תמשיך לשרור בשווקים, וכל עוד נתוני המאקרו לא יתנו אור ירוק להמשך עליות, אנו צפויים לחזות בימים 'משוגעים' רבים", טוענים באיטריידר. האנליסטים אומרים כי שינוי המגמה והתנודתיות החדה מאפיינים בעת האחרונה את שוקי המניות הגלובליים, כולל השוק המקומי, ואת שוק הסחורות, המטבעות והאג"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully