וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפרא כץ לראשי המשק: "זאת ההזדמנות שלכם להסתכן"

אור הירשאוגה

17.6.2009 / 23:20

נשיאת אורקל העולמית: "עם תום המשבר הקודם ב-2003 השתמשנו ביתרון היחסי שצברנו בשנות המשבר כדי לגדול"



"ב-2001 מכירת הרישיונות שלנו ירדה בשליש - דמיינו שתחום פעילות מרכזית שלכם יורד בשליש. איך הגבנו? הגדלנו את כוח האדם בתחומי המחקר והפיתוח ב-15%", כך אמרה הערב נשיאת חברת אורקל העולמית, צפרא כץ, לבכירי המשק שהגיעו לפורום ראשי המשק שנערך בכפר הירוק.



"במשבר הקודם לא פיטרנו עובדים. אמנם לא ביצענו העלאות שכר, וביטלנו בונוסים, אך לא פיטרנו עובדים. עם תום המשבר הקודם ב-2003 השתמשנו ביתרון היחסי שצברנו בשנות המשבר כדי לגדול - במהלך 5 שנים ביצענו 56 חברות - הוצאנו 46 מיליארד דולר. המשבר הקודם הביא אותנו למקום שבו אנחנו נמצאים", היא מוסיפה.



כץ התייחסה גם למשבר הנוכחי: "גם המשבר הנוכחי נתן לנו הזדמנויות", היא מסבירה. "ההזדמנות לרכישת סאן לא היתה נקרית בדרכנו אילולא המשבר. בין היושבים בקהל פה יש רבים המנהלים חברות גלובליות. זאת ההזדמנות שלכם להתסכן כדי להשיג את המתחרים".



בין הבכירים שהתאספו באוהל קרקס פלורנטין בו נערכה פגישת הפורום: מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, החשב הכללי לשעבר, ירון זליכה, מנכ"ל נס טכנולוגיות, שכי גרליץ, ארז ויגודמן משטראוס, שצפויים החל מהחודש הבא להשתלב בקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר, משה מזרחי מרשות המסים, הוגו גולדמן מריטליקס, שי מיש מניאופארם, ועוד כ-30 בכירים נוספים.



במהלך ביקורה בישראל נפגשה הבוקר כץ עם לקוחות אורקל בישראל, ביניהם נציגי חברת אמדוקס, חברת קומברס, ובכירים בצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully